FANDOM

Informacje

Zeoticus Gremory – obecna głowa Klanu Gremory. Jest ojcem Rias Gremory i Sirzechsa Lucyfera oraz dziadkiem Millicasa Gremory.

WyglądEdytuj

Lord Gremory ma wygląd mężczyzny w średnim wieku, z długimi, szkarłatnymi włosami. Podobnie jak jego dzieci, ma jasnoniebieskie oczy. Posiada również krótką, czerwoną brodę.

HistoriaEdytuj

Przed akcją utworuEdytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Lorda Gremory, z wyjątkiem, że ożenił się z Venelaną Bael, z która miał dwoje dzieci, Sirzechsa i Rias. Kiedy Sirzechs został Maou Lucyferem, Lord Gremory zawarł umowę z Klanem Feneks, według której jego córka, Rias miała wyjść za Risera Feneksa.

W utworzeEdytuj

Przebudzenie Czerwonego Cesarskiego SmokaEdytuj

L.phenex

Lord Gremory przepraszający Lorda Feneksa.

Po raz pierwszy pojawia się w Tomie drugim na przyjęciu zaręczynowym Rias i Risera. Jest zszokowany nagłym pojawieniem się Isseia, który przybył tu dzięki Sirzechsowi. Po pokonaniu Risera przez Isseia, Lord Gremory rozmawia z głową Klanu Feneks, Lordem Feneksem, przeprasza go za zerwanie zaręczyn (choć Lordowi Feneksowi to nie przeszkadza).

Narodziny Biuściastego Cesarskiego SmokaEdytuj

W Tomie czwartym, Lord Gremory oraz Sirzechs przybywają do Akademii Kuou, na lekcje Rias. Ponownie pojawia się w tomie piątym, gdy Rias i jej parostwo wracają do Zaświatów.

Bohaterski Oppai SmokEdytuj

W tomie dwunastym, Azazel wspomina swoją rozmowę z Lordem Gremory o tym, czy Sirzechs może być rzeczywiście nazywany diabłem. Kiedy Naczelnik upadłych aniołów zadaje mu pytanie, co miał na myśli, głowa Klanu Gremory uważa, że jego syn jest zmutowanym diabłem, a wraz z Ajuką Belzebubem, i innym, nieznanym z imienia diabłem, trzema jedynymi Super Diabłami. Dodaje również, że zostanie Maou być może miało być przeznaczeniem Sirzechsa i Ajuki.

Moce i umiejętnościEdytuj

Magiczny Talent: Jako głowa Klanu Gremory, Lord Gremory ma wyjątkowe umiejętności w zakresie posługiwania się magią.

Latanie: Jako diabeł, Lord Gremory może używać do latania swych skrzydeł.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedynym znanym członkiem Parostwa Lorda Gremory jest jego Goniec, Heinrich Cornelius Agrippa.
  • Lord Grmory prawdopodobnie żyje już wiele wieków, ponieważ jego Goniec, Heinrich Cornelius Agrippa umarł w pierwszej połowie XVI wieku.
  • W light novel i mandze, on i Lord Feneks rozmawiają na temat Niebiańskich Smoków, natomiast w anime jest to rozmowa między Sirzechsem Lucyferem, a Grayfią Lucyferiusz.
  • W tomie czternastym, Rias wspomina, że Lord Gremory ma pakt z magiem.
  • Venelana ujawnia, że Lord Gremory ma harem.
  • Lord Gremory jest dobrym kucharzem.