FANDOM

Informacje

Vali Lucyfer – potomek prawdziwego Lucyfera, przywódca Drużyny Valiego która wcześniej był powiązana z Brygadą Chaosu.

Jest pozostałym potomkiem pierwotnego Lucyfera i posiadaczem Znikającego Smoka, Albion; dzierżąc jeden z trzynastu Longinusów Boski Podział. Jest bezpośrednim rywalem Isseia Hyoudou i Ddraiga.

Wygląd Edytuj

Vali jest przystojnym młodym mężczyzną o jasnych srebrnych włosach (ciemne srebro w sezonach 2-3) i piwnych oczach (jasnoniebieski w sezonach 2-3). Często widuje się go w ciemnozielonej koszuli z dekoltem w serek i wysokiej jakości czarnej skórzanej kurtce. Nosi także burgundowe dżinsy ze srebrnym łańcuchem opadającym na nich i czarne skórzane spodnie z trzema opaskami otaczającymi prawą łydkę i czarne buty z czarnymi sprzączkami. Podobnie jak w przypadku innych diabłów, Vali ma na plecach czarne nietoperze skrzydła. Jednak, w przeciwieństwie do innych diabłów, ma w sumie osiem. Vali również nosi wielkie podobieństwo do swojego dziadka, Rizevima Livana Lucyfera.

Osobowość Edytuj

Choć początkowo wydaje się być zimną, arogancką, zbyt pewną siebie i bezwzględną osobą, Vali ma w sobie spokojną, szlachetną i troskliwą stronę, gdy troszczy się głęboko o swoich towarzyszy. Vali mocno wierzy w swoją własną siłę. Wraz z Longinusem "Boski Podział" i jego demonicznymi mocami, odmawia użycia żadnej innej broni poza tymi dwoma.

Znany jest jako dumny młody człowiek, taki jak jego dziadek i maniak bitewny, mający obsesję na punkcie znajdowania silnych przeciwników i mówiąc, że z radością powitałby śmierć, gdyby nikt nie był wystarczająco silny, by mógł walczyć. Dodatkowo, Vali jest dumny z tego, że jest potomkiem pierwotnego Lucyfera, ale nie w tak arogancko fanatycznym stopniu, jak pozostali potomkowie Starego Szatana. W przeciwieństwie do innych starych potomków Szatana, Vali absolutnie nie jest zainteresowany wspieraniem światowych ideałów dominacji Pierwotnych Szatanów, takich jak Shalba, Creuserey i Katerea.

Vali pokazuje właściwe podejście do istot, które zasługują na szacunek.

Vali ma bardziej wrażliwą stronę, stronę, której prawie nigdy nie pokazuje. Ta strona pochodzi z ekstremalnych nadużyć i prześladowań, które Vali poniósł z rąk ojca. Podczas gdy Vali nigdy tego nie mówi, Azazel zauważył, że Vali rzeczywiście chciał być wychowywany w szczęśliwej rodzinie, takiej jak Issei, normalnej bez specjalnej linii. Zostało to pokazane w Tomie 21, kiedy Aži Dahāka wskazał, że najgłębszym pragnieniem Vali jest rodzina.

Jego bolesne dzieciństwo spowodowane przez jego ojca i Rizevima doprowadziło go także do nauki i zrozumienia współczucia, cechy, której nie mieli inni potomkowie pierwotnych szatanów. Największą oznaką jego współczucia jest to, że Vali bardzo dbał o swoją matkę, która była jedyną osobą w jego tragicznym dzieciństwie, która okazała mu życzliwość, prowadząc go do zniesienia okropnego nadużycia ojca w imię jej ochrony. Zdecydowane postanowienie Vali, by chronić swoją matkę, rozciąga się również na jego młodsze przyrodnie rodzeństwo.

Historia Edytuj

Jako dziecko, Vali był prześladowany przez swojego ojca, który bał się go i postrzegał go jako potwora z powodu posiadania przez Valiego Longinusa oprócz jego dziedzictwa potomka Lucyfera. Później okazało się, że jest to sugestia jego dziadka, Rizevima, który powiedział swemu synowi, aby "nękał" Vali`ego, jeśli się go bał. Vali ostatecznie uciekł od swoich rodziców i został znaleziony przez Azazela, który wziął go i wychował w Grigori, gdzie wyszkolił się z zamiarem zabicia zarówno ojca, jak i dziadka, aby pomścić się za swoją odpowiedzialność w bolesnym dzieciństwie, które znosił

Moc i Zdolności Edytuj

Ogromna potęga demoniczna: Będąc potomkiem Pierwotnego Szatana, Lucyfera, Vali ma imponującą ilość demonicznej mocy. Podczas przerwanej konferencji pomiędzy trzema frakcjami stwierdził, że z jego demoniczną mocą odziedziczoną po oryginalnym Lucyferzie i mocy Albionu poprzez Boskie Podział, może być jedną z najsilniejszych istot, jakie istnieją. Zostało to nieco udowodnione, gdy Azazel ogłosił go najsilniejszym cesarzem białego smoka ze wszystkich znanych historii, przeszłości, teraźniejszości i przyszłości ze względu na jego wyjątkowe dziedzictwo. Jego wysoka demoniczna moc pomogła mu w kontrolowaniu Juggernaut Drive, gdy używał go jako alternatywnego źródła energii zamiast swojego życia, zanim zyskał Imperium Juggernaut Overdrive. W rzeczywistości ilość demonicznej mocy Vali jest tak duża, że ​​mógł pozostać przy życiu i przetrwać po tym, jak został trafiony klątwą Samaela (chociaż Sun Wukong musiał uratować mu życie). Vali stał się kandydatem do zostania nowym Super Diabłem.

Vali został wyszkolony przez Azazela, Vali jest niezwykle sprawnym wojownikiem, potrafi bez problemu pokonać Kokabiela, Upadłego Anioła wysokiej klasy, nie używając swojej pełnej siły. W tomie 4 łatwo przytłoczył Isseia w jego niecałkowitym Zbroi Łamacza Ładu, nawet gdy ten ostatni używał Ascalona. Po treningu z Sun Wukong, Vali dalej poprawia swoje umiejętności bojowe, będąc w stanie samodzielnie pokonać Aži Dahāka, wroga, którego Vali wcześniej zwalczał całym swoim zespołem i nie udało mu się pokonać. W połączeniu z jego zbroją Diabolosa Smoczego Lucyfera, umiejętności Vali pozwalają mu walczyć na równi z Cromem Cruachem.

Magiczny talent: Vali okazał się niezwykle utalentowany w posługiwaniu się magią, zdolny do uczenia się Magii nordyckiej w bardzo krótkim czasie i był w stanie od razu użyć jej podczas walki z Lokim. Potrafi użyć magii teleportacji, a także magii obronnej, aby chronić siebie i innych przed potężnymi atakami.

Niezwykła wytrzymałość: Vali ma ekstremalną tolerancję na ból. Widać to tam, gdzie nie ma problemu z utrzymaniem zaciekłych ran podczas walk z Fenrirem w tomie 7, a także z Cao Cao w tomie 12. Nawet po okrutnym ugryzieniu przez Aži Dahakę w ciężkim, wyczerpanym stanie. W tomie 24, Vali był wystarczająco wytrzymały, aby odebrać ciosy od Vasco w swojej fizycznej sile. W tej samej walce był również w stanie znosić okrutne ataki z Crom Cruach.

Ogromna szybkość: Vali jest niezwykle szybki. Udało mu się zerwać skrzydła Kokabiela, zanim Kokabiel zdążył zareagować. Podczas walki z Kokabiel, Yuuto skomentował, że Vali może poruszać się z prędkością światła podczas korzystania ze swojego Łamacza Ładu.

Ogromna Wytrzymałość: Vali posiada ogromną ilość wytrzymałości, będąc w stanie utrzymać Łamacz Ładu przez co najmniej miesiąc. W tomie 24 był w stanie dalej walczyć nawet po kontuzji Vasco, a następnie przeciwko Crom Cruach, najsilniejszemu Smokowi Zła.

Lot: Będąc pół-Diabłem, Vali może latać używając swoich 8 skrzydeł.

Ekwipunek Edytuj

Boski Podział to jeden z 13 Longinusów, który trzyma ducha Ginącego Smoka, cesarza Białego Smoka, Albion, jednego z Niebiańskich Smoków. Boski Podział ma postać pary skrzydeł na plecach użytkownika, która umożliwia lot, który może osiągnąć prędkość światła. Skrzydła te działają w przeciwny sposób od Daru Wzmocnienia Isseia, w którym ma zdolność dzielenia mocy przeciwnika na pół po nawiązaniu fizycznego kontaktu z nimi co 10 sekund, a następnie wyczerpana moc przeciwnika zostaje dodana do niego i kiedy osiąga on maksymalny limit, nadwyżka mocy jest następnie uwalniana przez jego skrzydła. Później, Vali zyskuje umiejętność Reflect, umożliwiając mu przekierowanie nadchodzących ataków.