FANDOM

Informacje

Tsubaki Shinra – studentka uniwersytetu pierwszego roku w Akademii Kuou, była wiceprzewodnicząca Samorządu Uczniowskiego Akademii Kuou oraz Królowa Sony Sitri. Jest czwartą najpopularniejszą dziewczyną w szkole.

Wygląd Edytuj

Tsubaki jest młodą kobietą w okularach o długich prostych czarnych włosach, sięgających aż do kolan, z rozszczepionymi grzywami i heterochromią w oczach: lewe oko jest fioletowe, natomiast prawie jest jasnobrązowe (w anime jej oczy są jasnobrązowe).

Oprócz noszenia mundurka szkolnego Kuou dla dziewcząt, nosi również niebieskie okulary w półprofilowej oprawie z kwadratowymi szkłami.

Osobowość Edytuj

Podobnie jak Sona, Tsubaki ma poważną osobowość i rzadko się uśmiecha. Bardzo troszczy się również o swoich towarzyszy z parostwa i jest bardzo lojalna wobec Sony. Po zakochaniu się w Kibie, Tsubaki okazuje się być bardzo nieśmiałą, gdy chłopak jest w jej pobliżu, dochodzi do punktu, w którym traci ona zwykłą spokojną postawę.

Historia Edytuj

Tsubaki urodziła się w klanie Shinra, który ma starożytne i honorowe pochodzenie, który oczyszcza złe duchy, ale ze względu na jej cechę, która poprzez jej lustra przywołuje nadnaturalne istoty, została odizolowana od innych członków. W końcu przezwyciężyła to, stając się diabłem dzięki Sonie i zmieniła lustro na swoją własną moc, która stała się jej Boskim Darem, Zwierciadłem Alicji. Następnie wstąpiła do Akademii Kuoh wraz z Rias, Akeno, Soną i Kiyome, stając się wiceprzewodniczącą Samorządu Szkolnego podczas trzeciego i ostatniego roku.