FANDOM

Informacje

Shalba Belzebub – jeden z trzech liderów Frakcji Starych Maou, przed swoją śmiercią w tomie jedenastym. Był potomkiem Pierwotnego Belzebuba.

WyglądEdytuj

Shalba był przystojnym mężczyzną, ubranym w czarną zbroję z peleryną. Miał długie, brązowe włosy sięgające aż do bioder, z grzywką zasłaniającą jego prawe oko.

OsobowośćEdytuj

Shalba był okrutny, bezwzględny i manipulacyjny. Manipulował Diodorą Astarothem, aby współpracował z Frakcją Starych Maou, po czym zabił go, gdy był już on bezużyteczny. Podobnie jak Creuserey Asmodeusz i Katerea Lewiatan, Shalba wierzył, że to on jest prawdziwym władcą Zaświatów, tytułując się „Prawdziwym" Maou.

Po pokonaniu przez Isseia w trybie Niszczycielskiej Furii, Shalba stał się obłąkany psychicznie, planując zniszczyć całe Zaświaty i wszystkie diabły za odrzucenie go.

HistoriaEdytuj

Podobnie jak inni potomkowie Pierwotnych Maou (nie licząc Valiego) uważał, że obecny system rządów w Zaświatach jest błędem, i starał się go zmienić, poprzez próby zabicia obecnych Maou i przejęcia kontroli nad Zaświatami.

W utworzeEdytuj

Narodziny Biuściastego Cesarskiego SmokaEdytuj

Shalba po raz pierwszy pojawia się w tomie szóstym zabijając Diodorę Astarotha, który błaga go o pokonanie i uśmiercenie Isseia. Następnie wysyła Asię do Szczeliny Wymiarowej, mówiąc, że zginęła. Okazuje się to jednak jego zgubą, gdyż z tego powodu Ise aktywuje Niszczycielska Furię, która powoduje szał bojowy, który prawie zabija Shalbę.

Bohaterski Oppai SmokEdytuj

W tomie jedenastym, Shalba porywa Leonarda, i zmusza go do aktywacji Łamacza Ładu, który tworzy 13 potworów, mających zaatakować Zaświaty. Później porywa Ophis, po czym ucieka do zapadającego sie wymiaru, w którym stacza walkę z Isseiem. Zostaje zabity, ale rani Cesarza Czerwonego Smoka strzałą z krwią Samaela, która była przyczyną śmierci Isseia.

Moce i umiejętnościEdytuj

Olbrzymie Demoniczne Moce: Jako potomek pierwotnego Belzebuba, Shalba posiada imponującą ilość demonicznej energii. Po wzmocnieniu Wężem Ophis, jego moce dorównują jego przodkowi.

Manipulacja pszczołami: Podczas swojej drugiej walki z Isseiem, ujawnia on możliwość kontrolowania pszczół.

Latanie: Jako diabeł, Shalba może używać do latania swych skrzydeł.

EkwipunekEdytuj

Urządzenie pozwalające manipulację światłem: Gdy po raz pierwszy się pojawia posiada urządzenie, dzięki któremu może kontrolować moc światła.

CiekawostkiEdytuj

  • Shalba jest jedynym potomkiem dawnych Maou, oprócz Valiego, który występował więcej niż jeden raz.
  • Jest jedyną znaną z imienia osobą zabitą przez Isseia.