FANDOM

Sairaorg Bael –Sairaorg Bael jest kolejnym spadkobiercą klanu Bael. Jest najstarszym synem lorda Baela i jedynym dzieckiem jego pierwszej żony Misli Bael, jest kuzynem Rias Gremory i Sirzechsa Lucyfera. Był znany jako najsilniejszy młody diabeł, zanim został pokonany przez Isseia.

Jego parostwo składa się z diabłów, które są pogardzane przez inne diabły

Wygląd Edytuj

Sairaorg jest przystojnym młodym mężczyzną o czarnych włosach i fioletowych oczach. Jest bardzo wysoki i ma muskularną budowę dzięki ekstremalnemu treningowi, który zrobił.

Osobowość Edytuj

Sairaorg ma szlachetną i spokojną osobowość i bardzo szanuje swoich przeciwników. Lubi także walczyć z silnymi ludźmi, do tego stopnia, że ​​Rias Gremory, jego kuzynka, nazwał go maniakiem bitwy. Jest on osobą życzliwą i współczującą i ma bardzo prostą osobowość. Sairaorg jest niezwykle oddany spełnieniu swojego marzenia, aby stworzyć Podziemia, w którym każdy diabeł, niezależnie od jego pochodzenia, może spełnić swoje marzenie.

Ma dużo dumy i honoru zarówno jako spadkobierca, jak i wojownik, chociaż nie posiada arogancji, którą posiada jego klan. Jest bardzo dojrzały i opanowany.

Historia Edytuj

Urodzony jako najstarszy syn klanu Bael, Sairaorg nie odziedziczył znaku towarowego klanu Beal czyli Moc Znicszczenia, którą Rias i jej brat odziedziczyli po matce, która pochodziła z klanu Bael. Sairaorg i jego matka, Misla Bael, zostali następnie odrzuceni i pogardzani przez Klan Bael, nawet przez własnego ojca, Zostali wysłani na wieś na terytorium Bael. W tamtych czasach Sairaorg był nieustannie nękany przez inne diabły z klasy Niskiej i Średniej, dopóki Misla nie poprosiła go, aby stał się silniejszy. Sairaorg następnie zaczął trenować swoje ciało do granic możliwości, aby stać się potężnym i dzięki temu pokonał swojego młodszego przyrodniego brata, co uczyniło go następnym spadkobiercą klanu Bael. Sairaorg pragnie zostać szatanem, aby udowodnić swą wartość nawet z powodu braku specjalnych demonicznych mocy.

Jakiś czas przed serią, Sairaorg znalazł Regulusa, Króla Lwa, zapieczętowanego w Longinusie, Regulusie Nemea, po tym jak jego posiadacz zmarł i zmaterializował się. Sairaorg następnie oswoił Regulusa i uczynił go swoim sługą poprzez 7 Pionków Zła.

Moc i Umiejętności Edytuj

Regulus Nemea: Jeden z 13 Longinusów, Regulus Nemea ma postać wielkiego topora bojowego, który zamieszkuje ducha nemajańskiego lwa o imieniu Regulus, chociaż duch jest w stanie zmaterializować się sam. przybierając formę wielkiego złotego lwa. Podczas gdy Sairaorg nie jest oficjalnym posiadaczem Regulus Nemea, Sairaorg może połączyć się z Regulusem, aby użyć Łamacza Ładu.

Łamacz Ładu Sairaorga Baela, jest podgatunkiem, który tworzy Zbroję Złotego Lwa i pozwala mu używać mocy lwa przez pięści, aby jeszcze bardziej zwiększyć jego moc. Kiedy Sairaorg używał go w tomie 10 wraz z Touki, jego siła wzrosła tak bardzo, że był w stanie walczyć na równi z Isseiem Hyoudou i jego promocją Cardinal Crimson podczas finałowego meczu Rating Game.