FANDOM

Informacje

Rossweisse – jedna z wielu kobiecych protagonistek w High School DxD. Dawniej była strażą przyboczną Odyna, obecnie jest nauczycielką WOS-u w Akademii Kuou. W parostwie Rias Gremory pełni rolę drugiej Wieży.

WyglądEdytuj

Rossweisse jest piękną, młodą kobietą o długich, prostych srebrnych włosach, i jasnoniebieskich oczach, która wydaje się być w późnym wieku nastolatki.

Do walki zwykle ubiera zbroję Walkirii, który składa się z białego napierśnika, ze złotymi i jasnoniebieskimi dodatkami, rękawic, które nie osłaniają palców, wysokich butów, ochraniaczy bioder oraz spinek do włosów w kształcie skrzydeł. Poza tym, pod zbroją jest czarny trykot oraz pończochy, ozdobione różowymi zakończeniami.

Od kiedy zaczęła uczyć w Akademii Kuou, nosi garnitur oraz spódnicę. Według Euclida, Rossweisse jest bardzo podobna do jego siostry, Grayfii, ponieważ obie mają srebrne włosy.

OsobowośćEdytuj

Rossweisse jest znana z bycia bardzo poważną osobą. Ma tendencję do kupowania bardzo tanich rzeczy, przez co Issei nazywa ją „Walkirią za sto jenów". Z powodu, że nigdy nie miała chłopaka, jest bardzo wrażliwa i rozgoryczona, i szybko dochodzi do gniewu, kiedy ktoś naśmiewa się z tego faktu. Mimo swojego poważnego zachowania, jest tak bardzo podatna na alkohol, że nawet pojedynczy drink może ją wyprowadzić z trzeźwego stanu. Rossweisse ma także tendencję do mówienia z akcentem swojego ojczystego języka, gdy jest zdenerwowana.

HistoriaEdytuj

Przed akcją utworuEdytuj

Rossweisse przesiedlona na wieś przez swoją babcię, Göndul, ponieważ jej rodzice byli wojownikami służącymi Nordyckim Bogom, i rzadko odwiedzali dom. Będąc jeszcze dzieckiem, Rossweisse przeszła kilka testów, aby odziedziczyć magiczny herb jej rodziny, ale z pewnego powodu, nie mogła tego osiągnąć, przez co, herb został odziedziczony przez jej kuzyna.

W wyniku próby uzupełnienia swoich braków w Nordyckiej Magii, jej życie szkolne było typowo akademickie, do tego stopnia, że nie miała czasu życie społeczne oraz zainteresowanie płcią przeciwną, przez co zyskała przezwisko „Walkirii, która nigdy nie miała chłopaka".

Podczas nauki na uniwersytecie, Rossweisse napisała esej o 666, ale nigdy go nie opublikowała. Niezależnie od tego, była uznawana przez Qlippoth za ważnego dla ich planu eksperta. W pewnym momencie, Rossweisse została strażą przyboczną Odyna, chociaż wykorzystywał ją jako pokojówkę, a ona sama otrzymywała za to niewielkie wynagrodzenie.

W utworzeEdytuj

Narodziny Czerwonego Biuściastego SmokaEdytuj

Rossweisse po raz pierwszy pojawia się w tomie piątym jako straż przyboczna Odyna, przypominając mu jego pozycję oraz, żeby nie patrzył na Serafall Lewiatan lubieżnym wzrokiem. Odyn reaguje przedrzeźniając ją, że nigdy nie miała chłopaka, przez co doprowadza Walkirię do płaczu.

Bohaterski Oppai SmokEdytuj

Rossweisse ponownie pojawia się w tomie siódmym, poczas randki Isseia i Akeno, mówiąc, że tacy młodzi ludzie powinni zostać w domu i się uczyć. Potem towarzyszy Odynowi w Rezydencji Hyoudou, i beszta go za patrzenie zboczonym wzrokiem na piersi Rias i Akeno. Później pomaga w walce z Lokim i Fenrirem, po czym pieczętuje Nordyckiego Boga Zła. Zostaje po tym porzucona przez Odyna ii zwolniona z pracy. Dawna Walkiria zgadza się na dołączenie do parostwa Rias, widząc większą ilość korzyści z bycia Diabłem i stałej posady nauczyciela w Akademii Kuou.

W tomie dziewiątym, Rossweisse towarzyszy drugoklasistom podczas ich wycieczki do Kioto. Kiedy Issei ma zamiar podglądać dziewczyny, Rossweisse próbuje go powstrzymać, stając się przez to kolejną ofiarą Niszczyciela Szat. Następnego ranka, kiedy Issei mówi Azazelowi, że picie alkoholu o tak wczesnej porze jest niezdrowe, Rossweisse zgadzająca się z nim, zostaje wyśmiana przez Naczelnika Upadłych Aniołów, z powodu, że nigdy nie miała chłopaka. Zdenerwowana tym, wypija za dużo alkoholu, przez co przegrywa później walkę z Heraklesem.

W tomie dziesiątym, ona i Koneko walczą przeciwko Misteecie Sabnock i Gandomie Balam, w Królewskiej Grze pomiędzy ich mistrzami, wygrywając starcie. Ona, Xenovia i Yuuto walczą później z samym Sairaorgiem, jednak nie dają mu rady.

W tomie jedenastym, Rossweisse powraca do Asgardu w celu treningu po jej porażkach w Kioto i podczas Królewskiej Gry z Sairaorgiem, jednak przed wyjazdem, pomaga Isseiowi w przygotowaniach do jego testu na średnioklasowego diabła.

W tomie dwunastym, powraca ze swojej ojczyzny po nauce różnych rodzajów obronnej magii, które pozwalają jej na obronę przed atakami 10 razy potężniejszymi od Łamacza Ładu Heraklesa. Mówi także swoim przyjaciołom o pogłoskach usłyszanych w jej ojczyźnie, jakoby jeden z wampirzych klanów zdobył posiadacza Longinusa, którego używa do wojny z wrogimi Wampirami. Po pomyślnej promocji Isseia do średniej klasy, Rossweisse, podobnie jak reszta dziewczyn z Klubu Okultystycznego, postanawia pójść na randkę z Isseiem.

Legenda Oppai Smoka i wesołej kompaniiEdytuj

Podczas wydarzeń tomu czternastego, Rossweisse uczestniczy w spotkaniu z Mefisto Felesem w sprawie paktów pomiędzy magami, a członkami Grupy Gremory. Później bierze udział w spotkaniu z przedstawicielami wampirzej frakcji Carmilla. Dawna Walkiria, wraz z resztą parostwa Rias Gremory (nie licząc samej Rias oraz Yuuta), współpracuje z Grupą Sitri, aby uratować Ravel, Koneko i Gaspera, porwanych przez magów z Brygady Chaosu.

W tomie szesnastym, Rossweisse, reszta członków Klubu Okultystycznego, Bennia i Loup Garou, udają się do Rumunii, aby pomóc Rias i Kibie, którzy są uwięzieni w zamku frakcji Tepes. Podczas drogi do zamku, Rossweisse mówi Isseiowi, że dostała od Sony Sitri propozycję zostania nauczycielką w planowanej szkole Królewskiej Gry. Następnie bierze udział w próbie powstrzymania Mariusa Tepesa przed odebraniem Valerie Tepes jej Longinusa, Graala Sefiry, walcząc po drodze ze wzmocnionymi Wampirami i Grendelem. Później współpracuje z Yuutem, aby pokonać masowo produkowane Smoki Zła, siejące spustoszenie na terytorium frakcji Tepes. Po powrocie do Japonii, bierze udział w formowaniu D×D.

W tomie siedemnastym, Rossweisse pyta Isseia, czy pójdzie z nią na randkę, ponieważ okłamała swoją babcię, Göndul, że ma chłopaka. Odbywająca się w Tokio randka kończy się z powodu nagłego pojawienia Euclida Lucyferiusza, który przybywa, aby przekonać Rossweisse do przejścia na stronę Qlippothu. Później cały Klub Okultystyczny i Samorząd Szkolny uczestniczą w dniach otwartych, gdzie była Walkiria, wraz ze swoją babcią, prowadzą lekcje na temat magii. W nocy, Rossweisse wchodzi do męskiej łaźni, ponieważ w żeńskiej nie było ciepłej wody. Spotyka tam Isseia, z którym rozmawia o swoich badaniach na temat 666, martwi się, że wrogowie mogą z nich skorzystać, więc pyta się Isseia czy mógłby ją zabić, gdyby to się stało, on jednak odmawia, mówiąc, że będzie ją chronił.

Niestety, szkoła zostaje nagle zaatakowana przez Qlippoth, a całe miasto Auros, a także latająca wyspa Agreas, zostają otoczone magiczną barierą. Akademia atakowana jest przez masowo produkowane Smoki Zła, z Ladonem, Aži Dahākiem, Grendelem i Walburgą na czele. Podczas bitwy, Rossweisse pełni funkcję ochrony dla Asi, latającej po polu bitwy dzięki Ryuuteimaru, chowańcowi Iseia, lecząc sprzymierzeńców. W kulminacyjnym momencie bitwy, Euclid porywa Rossweisse, aby, z powodu podobieństwa, zastąpił mu jego siostrę Grayfię, oraz, by wykorzystać jej wiedzę na temat zapieczętowania 666, aby uwolnić Bestię Apokalipsy. Jednak w bitwie, Issei jest w stanie go pokonać dzięki swoim wywernom oraz nowo odblokowanej umiejętności Niszczyciela Longinusa. Pod koniec, Rossweisse mówi Isseiowi, że następnym razem mogą się udać do sklepu po 200 jenów.

Rossweisse i reszta Klubu Okultystycznego odwiedzają Niebo w tomie osiemnastym, aby porozmawiać z Michałem na temat świątecznego projektu sojuszu Trzech Potęg. Po spotkaniu, Archanioł mówi im o śmierci urzędników kościelnych, i powiązaniach tych zgonów ze Smokami Zła. Podczas ataku Qlippothu na Niebo, dawna Walkiria, Rias, Koneko, Gasper, Yuuto, Akeno i Cao Cao, walczą z Ladonem i trzema klonami Grendela. Ona, Akeno i Yuuto walczą wspólnie z jednym z klonów, Rossweisse obezwładnia smoka, a Akeno go wykańcza.

Moce i umiejętnościEdytuj

Magia: Rossweisse jest bardzo biegła w używaniu Nordyckiej Magii, specjalizując się bombardujących ataków o dalekim zasięgu. Za jej pomocą może atakować lodem, ogniem, wodą, wiatrem, błyskawicami, piorunami, światłem i wybuchami.

Magia obronna: Po powrocie z Valhalli w tomie dwunastym, do której udała się w celu treningu, Rossweisse zaczyna używać zaklęć obronnych (korzystając ze swoich cech Wieży), które są wystarczająco silne, aby obronić się przed Łamaczem Ładu. Dzięki magii, może chwilowo negować działanie świętych obiektów, takich jak Święte Miecze i Biblia.

Latanie: Będąc Diabłem, Rossweisse może używać do latania swoich skrzydeł.

CiekawostkiEdytuj

  • Wymiary ciała Rossweisse to B96-W61-H89 cm, a wzrost wynosi 173 cm. Jest trzecią najwyższą kobietą w serii, przed Grayfią Lucyferiusz i Kalawarner. Jej biust jest czwartym największym w serii, przed Kuroką, Rias Gremory i Akeno Himejimą.
  • Rossweisse ma urodziny ósmego sierpnia.
  • Rossweisse to imię jednej z Walkirii w operze Ryszarda Wagnera, Pierścień Nibelunga.
  • Mimo swojego młodego wieku, ukończyła już wyższą szkołę i większość uniwersytetu w Valhalli.
  • W przyszłości, Rossweisse ma zamiar założyć na terytorium Klanu Gremory szkołę Magii Nordyckiej, i rozpocząć biznes szkolenia nowych Walkirii wśród Diablic.
  • Rossweisse, będąc Walkirią, uważana jest za „Pół-Boginię".
  • Rossweisse ma marzenie otworzenia w swojej ojczyźnie dyskontu.
  • Wytrzymała najdłużej jako straż przyboczna Odyna.
  • Issei nazwał Rossweisse „ruchomym działem", ponieważ jest Wieżą typu czarodziejskiego.
High School DxD
Akademia Kuou
Parostwo Rias Gremory Rias GremoryAkeno HimejimaIssei HyoudouYuuto KibaXenovia QuartaRossweisseKoneko ToujouGasper VladiAsia Argento
Parostwo Sony Sitri Sona SitriTsubaki ShinraGenshirou SajiTsubasa YuraTomoe MeguriMomo HanakaiReya KusakaRuruko NimuraBenniaLoup Garou
Klub Okultystyczny Asia ArgentoYuuto KibaIssei HyoudouAzazelKoneko ToujouGasper VladiIrina ShidouRavel Feneks
Samorząd Szkolny Xenovia QuartaGenshirou SajiReya KusakaRuruko NimuraTadami Kamo</font> • Ouryuu NakiriMarika Voldenburge
Inni uczniowie Uczniowie Akademii KuouLoup Garou
Diabły
Czterej Maou Sirzechs LucyferSerafall LewiatanAjuka BelzebubFalbium Asmodeusz
72 Filary Riser FeneksLord FeneksLord GremorySairaorg BaelMisla BaelSeekvaira AgaresMisteeta SabnockCoriana AndrealfusLiban CrocellLady FeneksDiodora AstarothVenelana GremoryZephyrdor Glasja-LabolasDiehauser BelialLadora BunéMillikas GremoryBeruka FurcasGandoma BalamRuval FeneksZekram Bael
Dodatkowe demony Grayfia LucyferiuszKuisha AbaddonMefisto Feles
Inne diabły EnkuViserRegulusTanninSouji OkitaSurtr DrugiMacGregor MathersBeowulfIsabelaIle i NelKarlamineMiraSirisXuelanYubelluna
Upadłe anioły
Grigori AzazelSemyazzaBarakielKokabielValper GalileiArmaros
Grupa Raynare RaynareDohnaseekKalawarnerMittelt
Anioły
Serafini MichałGabriel
Dzielni Święci Dulio GesualdoGriselda QuartaIrina Shidou
Egzorcyści Vasco Strada • Ewald Cristaldi • Touji ShidouMasaomi YaegakiTeodoro LegrenziTosca
Smoki
Pierwotny Smok Wielki Czerwony
Boski Smok OphisLilith
Dwa Niebiańskie Smoki DdraigAlbion
Piątka Wielkich Smoczych Króli Yu-LongTiamatVritraMidgardsormrFafnir
Smoki Zła GrendelCrom CruachAži DahākaLadonYamata no OrochiApophisNíðhǫggr
Inne smoki RasseiSamaelBova TanninTannin
Brygada Chaosu
Drużyna Valiego Vali LucyferBikouKurokaFenrirArtur PendragonLe Fay PendragonGogmagog
Frakcja Starych Maou Shalba BelzebubKaterea LewiatanCreuserey Asmodeusz
Frakcja Bohaterów Cao CaoZygfrydGeorgLeonardoJoannaHerakles
Qlippoth Rizevim Livan LucyferLilithEuclid Lucyferiusz
Inne postacie
Bogowie i Buddy OdynLokiPosejdonHadesIndraSun WukongShiva
Europejskie potwory i youkai YasakaKunou
Ludzie Rodzice IsseiaMil-tanKiyome AbeFreed SellzenShuri HimejimaWalburgaValper GalileiTobio IkuseTouji ShidouMasaomi YaegakiVasco StradaSuzaku Himejima
Wampiry Elmenhilde GalnsteinValerie TepesMarius TepesLord Vladi
Inni RyuuteimaruPlutonGöndul666 (Trihexa)