FANDOM

Słuchaj no chłoptasiu, diabły to istoty które muszą być złe, niegodziwe, brutalne, podłe, nikczemne, brutalne, niepoprawne, okrutne i złośliwe. Mamy naśladować bohaterów? Bohaterów? To coś, co powinna robić „sprawiedliwość”. Znasz takie istoty jak ludzie i anioły? A czym jesteśmy my? Wiesz że jesteśmy „złymi” i „niegodziwymi” istotami? Czy w taki razie to co powinniśmy robić, nie jest oczywiste?

– Rizevim Livan Lucyfer do Isseia Hyoudou w Tomie 16, Żywocie 4

Informacje

Rizevim Livan Lucyfer – obecny lider Brygady Chaosu oraz jeden z trzech znanych Super Diabłów. Jest synem Pierwotnego Lucyfera i Lilith, oraz dziadkiem Valiego Lucyfera. Jest jednym z głównych antagonistów historii „Legenda Oppai Smoka i wesołej kompanii".

WyglądEdytuj

Rizevim ma wygląd mężczyzny w średnim wieku, około czterdziestu lat, ze srebrnymi włosami. Wygląda podobnie jak jego wnuk, Vali, ma jednak dłuższe włosy i brodę. Według Isseia, Rizevim ma przerażającą aurę wokół ciała. Nosi taką samą szatę Lucyfera jak Sirzechs, jednak ma w kolorze srebrnym. Podobnie jak Vali, Rizevim ma wiele par diabelskich skrzydeł, w sumie dwanaście skrzydeł.

OsobowośćEdytuj

Rizevim zachowuje się na swobodny sposób, mówiąc w wypowiedziach żarty, które mają złe intencje. Jest bardzo zły i okrutny, rozkazując nawet swojemu synowi, aby prześladował Valiego, zanim go zabił, a także prawie zabił Asię, gdyby nie interwencja Fafnira.

W odróżnieniu od potomków Pierwotnego Belzebuba, Lewiatana i Asmodeusza, nie był zainteresowany zemstą wobec Zaświatów lub obecnych Czterech Maou. Uważa, że diabły powinny być złe, niegodziwe, brutalne, bezwzględne, złośliwe, a także zabijać każdego, kto się im sprzeciwi.

Rizevim uważa siebie również za osobę pobłażliwą wobec siebie, mającą nudne życie, Zmienia się to, gdy Euclid Lucyferiusz powiedział mu o mocach Ophis, Świętym Graalu, istnieniu innego świata oraz o 666. Będąc po raz pierwszy przepełnionym ambicjami i marzeniami, postanawia ożywić Smoki Zła oraz wprowadzić chaos w obu światach.

HistoriaEdytuj

Przed akcja utworuEdytuj

Rizevim był jednym z najważniejszych osób w Frakcji Starych Maou, będąc Super Diabłem, wraz z Sirzechsem Gremory i Ajuką Astarothem, członkami Frakcji Anty-Maou. Podczas wojny domowej, Rizevim ukrył się i nie brał udziału w bitwach.

Jakiś czas przed akcją serii, zanim zabił swojego syna, kazał mu odrzucić Valiego. Stało się to powodem nienawiści, którą jego wnuk do niego czuł. Przed tomem czternastym został liderem Brygady Chaosu.

W utworzeEdytuj

Legenda Oppai Smoka i wesołej kompaniiEdytuj

Rizevim pojawia się po raz pierwszy w tomie szesnastym z Lilith w formie ochroniarza jako gość Mariusa Tepesa, gdzie spotyka Klub Okultystyczny. Po zabiciu Mariusa przez Gaspera, Rizevim pojawia się ponownie i ujawnia, że Valerie ma wewnątrz ciała trzy Święte Graale, oraz że on sam ma jeden z nich. Później przedstawia swoje plany wskrzeszenia 666 i podbicia innego świata. Mówi także o zmianie grupy wampirów w masowo produkowane Smoki Zła. Po tym teleportuje. Po tym teleportuje Klub Okultystyczny na terytorium Frakcji Tepes, gdzie toczy walkę z Valim, po czym wycofuje się wraz z Lilith i Euclidem.

W tomie siedemnastym przewodzi swojej grupie podczas kradzieży wyspy Agreas, oszukując magów, którzy zamiast teleportować siebie, teleportują wyspę. Pod koniec tomu rozmawia z Diehauserem Belialem, który okazuje się być zdrajcą diabłów.

W tomie osiemnastym Rizevim przeprowadza atak na Niebo, aby zdobyć owoce poznania dobra i zła oraz życia. Po zabiciu Yaegakiego Msaomi, walczy z Isseiem, Iriną i Xenovią, łatwo ich pokonując. Zaczyna atakować Asię, będąc gotowym zabić ją magicznym atakiem, wprowadza Fafnira w szał, podczas którego odgryza synowi Lucyfera rękę (którą później uzdrawia). Podczas walki z Isseiem, główny bohater serii używa swojej nowej zdolności, Przeniknięcia, która była w stanie przeniknąć przez zdolność Anulatora Boskich Darów. Po pojawieniu się Michała, wyjawia, że jego matka, Lilith ukryła owoce poznania i życia w Niebie. Za pomocą swoich diabelskich skrzydeł blokuje włócznię światła Michała, po czym ucieka z Nieba.

W tomie dwudziestym, Rizevim zostaje zaatakowany przez Isseia i Valiego w końcowym stadium przebudzenia 666. Kiedy Issei walczy z Diehauserem, on z łatwością pokonuje Valiego z pomocą Anulatora Boskich Darów. Później ujawnia całą prawdę o Isseiu jego rodzicom, których porwał jako zakładników. Ci jednak, ku zdziwieniu diabła, zaakceptowali prawdziwą naturę swojego syna. Atakuje rodzinę, jednak Łamacz Ładu Asi neguje atak. Issei aktywuje nowo zdobytą umiejętność Diableskiego Smoka, która jest zbyt potężna nawet dla specjalnej mocy Rizevima. Belial ujawnia, że był podwójnym agentem, co powoduje ucieczkę Lucyfera, którego pokonuje Issei. Kiedy diabeł po raz kolejny próbuje uciec, poprzez teleportację, we wnętrzu wyspy Agreas, zatrzymuje go Vali, gdzie pojawia się też Azazel. Przybywają tam też Apophis i Aži Dahāka, którzy ujawniają przejęcie Świętego Graala, przed opuszczeniem demona. Rizevim próbuje poprosić o wsparcie Lilith, przekupuje ją jednak Azazel. Diabeł próbuje dogadać się z wnukiem, ten jednak odcina mu rękę. Nagle przybywa Fafnir, który dobija Super Diabła. Okazuje się jednak, że wszystko było częścią planu diabła, a jego dusza zostaje wykorzystana do zakończenia przebudzenia 666.

Moce i umiejętnościEdytuj

Latanie: Rizevim może używać do latania swoich dwunastu diabelskich skrzydeł, jednak nie korzysta z nich zbyt często.

Olbrzymie Demoniczne Moce: Jako syn Pierwotnego Lucyfera, Rizevim jest niezwykle potężnym diabłem. Wraz z Sirzechsem Lucyferem i Ajuką Belzebubem jest Super Diabłem, którego moce są o wiele potężniejsze nawet od oryginalnych Czterech Maou. Pokazał tę olbrzymią siłę podczas walki z Fafnirem. Ponadto, nawet jeśli jest klasyfikowany jako Super Diabeł, w stosunku do pozostałych dwóch, jego moc jest o wiele słabsza.

Magia: Rizevim jest ekspertem w używaniu magii.

Anulator Boskich Darów (神器無効化セイクリッド・ギア・キャンセラー, Seikuriddo Gia Kyanserā): posiada unikalną umiejętność, która potrafi anulować prawie każdą umiejętność Boskiego Daru dotykiem. Jednak nie potrafi anulować Przeniknięcia Ddraiga. Zdolność ta, uważana za potężną, ma swoje limity, choć bardzo wysokie. Zostaje to ukazane, gdy Anulator Boskich Darów Rizevima zostaje pokonany przez Diabelskiego Smoka Isseia.

Olbrzymia prędkość: Podczas krótkiej walki z Isseiem, Rizevim ujawnia swoją zdolność przemieszczania się z ogromną prędkością, pojawiając się bez zauważenia za plecami Isseia.

Ekspert walki wręcz: Rizevim pokazał swoje umiejętności walki wręcz, będąc w stanie walczyć z Isseiem na pięści, przy pomocy Anulatora Boskich Darów, oraz pokonać w tym samym momencie Xenovię i Irinę.

Olbrzymia wytrzymałość: Rizevim był w stanie przyjąć na siebie atak furii Fafnira oraz włócznię światła Michała, z umiarkowanymi obrażeniami. Może również korzystać z diabelskich skrzydeł do blokowania potężniejszych ataków.

CytatyEdytuj

  • (Do Klubu Okultystycznego) „Dlatego~, zamierzamy wskrzesić 666-kun, a kiedy już zmiażdżymy, zniszczymy i pokonamy Wielkiego Czerwonego, użyjemy Złych Smoków i 666, aby zaatakować inny świat! A wtedy zamierzam wdeptać w ziemię i wyeliminować każdego boga, potwora i każdego innego stwora z tamtego świata, aby stworzyć moją własną utopię! Uhyahyahyahyahya~!" (Tom 16, Żywot 4)
  • (Do Klubu Okultystycznego) „Hmm, już samo wyobrażenie sobie tego, przyprawia mnie o orgazm. Może nawet uwiecznią to w swojej własnej mitologii? Może coś w tym stylu: „Zła istota, która przybyła z innego świata, sprowadziła ze sobą straszliwą bestię i stada Złych Smoków, sprowadzając na ten świat katastrofę.....”? W końcu jestem w tym świecie kimś, kto dziedziczy krew poprzedniego Maou Lucyfera. Może w tamtym świecie stanę się jednym i jedynym Wielkim Maou-sama?!" (Tom 16, Żywot 4)
High School DxD
Akademia Kuou
Parostwo Rias Gremory Rias GremoryAkeno HimejimaIssei HyoudouYuuto KibaXenovia QuartaRossweisseKoneko ToujouGasper VladiAsia Argento
Parostwo Sony Sitri Sona SitriTsubaki ShinraGenshirou SajiTsubasa YuraTomoe MeguriMomo HanakaiReya KusakaRuruko NimuraBenniaLoup Garou
Klub Okultystyczny Asia ArgentoYuuto KibaIssei HyoudouAzazelKoneko ToujouGasper VladiIrina ShidouRavel Feneks
Samorząd Szkolny Xenovia QuartaGenshirou SajiReya KusakaRuruko NimuraTadami Kamo</font> • Ouryuu NakiriMarika Voldenburge
Inni uczniowie Uczniowie Akademii KuouLoup Garou
Diabły
Czterej Maou Sirzechs LucyferSerafall LewiatanAjuka BelzebubFalbium Asmodeusz
72 Filary Riser FeneksLord FeneksLord GremorySairaorg BaelMisla BaelSeekvaira AgaresMisteeta SabnockCoriana AndrealfusLiban CrocellLady FeneksDiodora AstarothVenelana GremoryZephyrdor Glasja-LabolasDiehauser BelialLadora BunéMillikas GremoryBeruka FurcasGandoma BalamRuval FeneksZekram Bael
Dodatkowe demony Grayfia LucyferiuszKuisha AbaddonMefisto Feles
Inne diabły EnkuViserRegulusTanninSouji OkitaSurtr DrugiMacGregor MathersBeowulfIsabelaIle i NelKarlamineMiraSirisXuelanYubelluna
Upadłe anioły
Grigori AzazelSemyazzaBarakielKokabielValper GalileiArmaros
Grupa Raynare RaynareDohnaseekKalawarnerMittelt
Anioły
Serafini MichałGabriel
Dzielni Święci Dulio GesualdoGriselda QuartaIrina Shidou
Egzorcyści Vasco Strada • Ewald Cristaldi • Touji ShidouMasaomi YaegakiTeodoro LegrenziTosca
Smoki
Pierwotny Smok Wielki Czerwony
Boski Smok OphisLilith
Dwa Niebiańskie Smoki DdraigAlbion
Piątka Wielkich Smoczych Króli Yu-LongTiamatVritraMidgardsormrFafnir
Smoki Zła GrendelCrom CruachAži DahākaLadonYamata no OrochiApophisNíðhǫggr
Inne smoki RasseiSamaelBova TanninTannin
Brygada Chaosu
Drużyna Valiego Vali LucyferBikouKurokaFenrirArtur PendragonLe Fay PendragonGogmagog
Frakcja Starych Maou Shalba BelzebubKaterea LewiatanCreuserey Asmodeusz
Frakcja Bohaterów Cao CaoZygfrydGeorgLeonardoJoannaHerakles
Qlippoth Rizevim Livan LucyferLilithEuclid Lucyferiusz
Inne postacie
Bogowie i Buddy OdynLokiPosejdonHadesIndraSun WukongShiva
Europejskie potwory i youkai YasakaKunou
Ludzie Rodzice IsseiaMil-tanKiyome AbeFreed SellzenShuri HimejimaWalburgaValper GalileiTobio IkuseTouji ShidouMasaomi YaegakiVasco StradaSuzaku Himejima
Wampiry Elmenhilde GalnsteinValerie TepesMarius TepesLord Vladi
Inni RyuuteimaruPlutonGöndul666 (Trihexa)