FANDOM

Informacje

Ravel Feneks jest jedną z wielu bohaterek High School DxD. Jest jedyną córką i najmłodszym dzieckiem lorda i lady Feneks oraz młodszą siostrą Risera Feneksa, Ruvala Feneksa i nienazwanego starszego brata. Jest studentką drugiego roku liceum w Akademii Kuou i byłym członkiem parostwa Risera. Podobnie jak jej starsi bracia, odziedziczyła moce Feniksa i posiada moc ognia, wiatru i nieśmiertelności. Obecnie służy jako goniec Isseia Hyoudou.

Wygląd Edytuj

Ravel to piękna młoda dziewczyna o ciemnoniebieskich oczach. Ma długie blond włosy związane w dwa kucyki z dużymi, przypominającymi wiercenia lokami i niebieskimi wstążkami utrzymującymi je na miejscu. Przód jej włosów ma kilka grzywek zawieszonych na czole, z frędzlami w kształcie litery V wiszącymi na grzbiecie nosa. Pomiary ciała Ravel są [B85-W59-H84 cm] wysokość to [153 cm], a waga ciała to [47 kg].

Jej początkowy strój składał się z jasnofioletowej sukienki z ciemnofioletowymi akcentami i niebieską kokardą z przodu. Z tyłu na sukience wystają trzy przypominające piórko przedłużenia naśladujące ogon ptaka, który w połączeniu ze skrzydłami ognia nadaje jej wygląd podobny do ptaka. Po przeniesieniu do Akademii Kuou, nosi mundur dziewczęcy Akademii Kuou, z dodatkiem czarnego swetra na swojej koszuli.

W anime Ravel nosi długą, różową sukienkę z białymi falbankami i amarantową kokardą z przodu. Na przyjęciu zaręczynowym brata nosi fioletową sukienkę z dopasowanymi rękawiczkami i czarnymi butami i trzyma różowo składany wachlarz.

Osobowość Edytuj

Ravel jest dobrze wychowaną, skromną, elegancką i grzeczną młodą dziewczyną, ale okazała się początkowo surowa wobec tych, których nie lubi. Jest też czasami uparta i dziecinna, ma nawyk chcenia cudzych rzeczy. Jest bardzo lojalna wobec swojego starszego brata

Mocno wierzy, że jej brat jest tak potężny, że nikt nigdy go nie pokona. Jednak po tym, jak została świadkiem miażdżącej porażki z rąk Isseia Hyoudou, staje się dla niego pociągająca, a później zakochuje się w nim w miarę rozwoju serialu, choć w tendencjach tsundere.

Prawdę mówiąc, tak naprawdę nie ma nic przeciwko byciu jednym z "sług" Isseia, lub w inny sposób jego "konkubinami", tak długo, jak długo może pozostać przy jego boku, pragnąc zostać wymienionym jako jeden z Gońców Isseia, gdy zdobędzie parostwo, ponieważ chce tylko być dla niego użyteczna. Później wydaje się być bardzo dumna z tego, że jest menadżerem Isseia i dlatego nadal pilnie się uczy, aby służyć mu jako wsparcie w przyszłości.

Mimo młodego wieku jest bardzo inteligentna i spostrzegawcza, potrafi zrozumieć atmosferę każdej sytuacji, a także domyślać się myśli Isseia, po prostu patrząc na niego.

Historia Edytuj

Ravel jest najmłodszym dzieckiem spośród czwórki rodzeństwa Feneksów i jedyną córką rodziny Feneksów. Stała się Gońcem Risera w pewnym momencie przed rozpoczęciem serii.

Moce i Umiejętności Edytuj

  • Demoniczna moc: Jako diabeł, Ravel ma wszystkie wspólne umiejętności i moce diabła.
  • Nieśmiertelność: Jako członek klanu Feneks, prawdopodobnie Ravel dzieli się swoimi zdolnościami regeneracji sygnatur z rodziny, będąc w stanie zregenerować utracone kończyny i natychmiast odzyskać rany, jak wykazano w tomie 25, kiedy odrodziła się z obrażeń zadawanych przez oddział Walkirii. Ponieważ nieśmiertelność jest napędzana demoniczną mocą Ravel i wpływ jej stanu psychicznego, jeśli jej ciało zostanie zniszczone wiele razy lub jej demoniczna moc skończy się, nie będzie mogła się zregenerować.
  • Pirokineza: Pochodzący z rodziny reprezentującej Feneks, Ravel jest w stanie używać ataków opartych na ogniu. W opowieści pobocznej manga udaje jej się zdmuchnąć połowę głowy brata jednym atakiem.
  • Ekspert Magi: Jej demoniczna moc jest wzmocniona dzięki jej Kawałkowi Gońca.
  • Magiczna Tarcza: Ravel jest w stanie stworzyć tarczę magii, aby chronić siebie lub ludzi wokół niej.
  • Wykwalifikowany Taktyk: Ravel pokazała się jako niezwykle kompetentnym strategiem, biorąc pod uwagę różnych wojowników i wymyślając nową drogę dla Isseia, by użyć nielegalnego ruchu Gońca Triaina. W tomie 22 szybko wymyśliła strategiczny sposób użycia Infinity Blaster Isseia na samym początku gry, z powodzeniem pokonując przewagę zespołu Barakiela, zdobywając go w kulminacji, a w Tomie 23 mogła myśleć i grać bardzo blisko mecz z Rudigerem Rosenkreutz, 10 najlepszym graczem w rankingu Rating Game pro, który znany jest głównie ze swoich przerażających strategii.
  • Umiejętności menedżerskie: Jako kierownik Issei, jest w stanie wykorzystać swoje strategiczne umiejętności, aby odpowiednio zapewnić rozwój polityczny Isseia, zaplanować jego pojawienie się jako Oppai Smoka, czas spędzony z haremem i znaleźć kandydatów na zakontraktowanie Magika.
  • Lot: Będąc diabłem, Ravel może latać używając swojego ognistego skrzydła

Ciekawostki Edytuj

  • Urodziny Ravela przypadają na 3 czerwca.
  • Według Riser, powodem, dla którego przemienił Ravel w jednego ze swoich sług, jest to, że chciał mieć w swoim haremie dziewczynę w rodzaju "małej siostry" (dystansuje się on jako osoba z siostrzanym kompleksem).
  • O ile rozmiar jej piersi jest nieco większy niż w przypadku Asi Argento, wizualnie jej piersi przeszły z miejsca tuż poniżej Xenovii do bycia drobną jak Koneko Toujou na jednej ilustracji.
  • Ravel to francuskie nazwisko, które oznacza "żwir".