FANDOM

Informacje

Ophis znana również jako Uroboros lub Wieczny Boski Smok – Smoczy Bóg, założycielka i dawna przywódczyni Brygady Chaosu. Jest jedną z najpotężniejszych smoków w historii, nawet po stracie dużej części mocy w tomie 11 z powodu klątwy Samaela. Te moce zostały później wykorzystane do urodzenia Lilith.

Wygląd Edytuj

Obecny wygląd Ophis to urocza młoda dziewczyna o długich czarnych włosach sięgających do bioder i czarnych oczach (szare w anime). Jej uszy różnią się od zwykłych ludzi, ponieważ mają spiczaste końcówki, chociaż długie, czarne włosy sprawiają, że ta cecha jest trudna do zauważenia. Azazel stwierdził, że Ophis w przeszłości wyglądał na starego człowieka, zanim go zmienił. Jej wymiary ciała to [B66-W53-H70]; wysokość to [137 cm], a waga ciała to [31 kg].

Jej strój składa się z czarnej gotyckiej mody Lolita.

Jednak Ophis jest zmiennokształtną osobą, która może swobodnie manipulować kształtem i wielkością ciała, aby przyjąć dowolną wybraną przez siebie postać, bez względu na jej wiek, rasę czy płeć. W przeciwieństwie do innych smoków, które mają duże ciała przypominające gady, Ophis jest smokiem w kształcie człowieka.

Osobowość Edytuj

Będąc zrodzonym z nicości, Ophis rzadko pokazuje jakiekolwiek emocje, chcąc jedynie pozbyć się Wielkiego Czerwonego i powrócić do Wymiarowej Przestrzeni, aby uzyskać "milczenie". Issei opisuje Ophis jako uczciwego i czystego Smoka, który jest naiwny. Azazel wskazuje, że Ophis zmieniła się z powodu jej interakcji z ludzkością. Ze względu na swoją ekstremalną naiwność zachowuje się jak dziecko naśladujące działania, które przykuwają jej uwagę.

W opowieści pobocznej, Ophis pokazuje nieco niegrzeczny, ale dokładny sposób opisywania ludzi. Jest brutalnie szczera dla ludzi, ponieważ nie jest świadoma tego, co mówi, ponieważ jest istotą pozbawioną emocji. Ophis może być również dość pewna siebie, jak pokazano w opowiadaniu, gdzie chwaliła się, jak jest silniejsza niż Michał.

Historia Edytuj

Jakiś czas w dalekiej przeszłości Ophis urodziła się w Przestrzeni Wymiarowej i żyła tam jak w dom. W końcu dawno temu ophis opuściła  Przestrzeni Wymiarową, ale kiedy próbowała wrócić, odkryła, że ​​tam zamieszkał Wielki Czerwony. Przed założeniem jej obecnej formy użyła innej formy w postaci starszego mężczyzny. W pewnym momencie przed rozpoczęciem serii Ophis stał się przywódcą Brygady Chaosu.

Moce i Umiejętności Edytuj

Ogromna siła: Ophis jest jedną z najsilniejszych istot na świecie. Według Ddraiga, jej prawdziwe zdolności są silniejsze niż dwa Niebiańskie Smoki razem. Tak bardzo, że kiedy jej moc została zredukowana do poziomu dwukrotnie silniejszego niż Niebiańskie Smoki, poczuła się "słaba". Pojedyncze uderzenie sprawi, że inni będą krzyczeć z bólu, jak widać, gdy Ophis uderza Nurarihyona i yeti. Ophis w jej wieku byłaby mniej więcej równoważna, a może nawet lepsza od Trihexa.

Niszcząca manipulacja energią: Ophis wykazała zdolność tworzenia, kształtowania i manipulowania niszczycielską energią, zdolną unicestwić wszystko, nie pozostawiając ani jednego śladu. Po zdobyciu części mocy przez Samaela, jej niszczycielskie moce stały się niestabilne.

Węże: Ophis ma zdolność manifestowania swoich mocy w postaci węży. Węże te mogą ogromnie zwiększyć moc osoby poprzez jej spożywanie. Inny rodzaj węża, który tworzy, może być wykorzystany do wydobycia pełnego potencjału Sacred Gear. Chociaż może to potencjalnie doprowadzić do szybszego osiągnięcia Łamacza Ładu, może również złamać Sacred Gear, zabijając użytkownika.

Ogromna wytrzymałość: Bycie egzystencją z potęgą nieskończoności, wytrzymałość Ophis graniczy z niemal bezwzględną niewrażliwością. Nawet po uderzeniu przez niezwykle śmiercionośną truciznę Samaela, Ophis poczuła, że jej moc jest osłabiona; w przeciwieństwie do Vali, który zdołał przetrwać z powodu swojej ogromnej demonicznej mocy, ale musiał wytrzymać ogromny ból od trucizny, aż został wyleczony przez Sun Wukonga, a Issei, który ma wyjątkowo wytrwałą wytrzymałość, został ostatecznie zabity przez tę samą truciznę.

Fizjologia Smoczego Boga: Jako bóg smoków, Ophis posiada poziom mocy, który czyni ją najsilniejszą i najpotężniejszą ze wszystkich smoczych postaci obok Wielkiego Czerwonego.

Zmiennokształtność: Ophis jest prawdziwą zmiennokształtną istotą zdolną do zmiany jej wielkości, pozornego wieku, cech fizycznych i cech, a nawet jej pozornej płci. Potrafi doskonale odtworzyć głos każdej osoby.

Telepatia: Ophis może czasami komunikować się z innymi, robiąc to podczas bitwy Isseia z cesarzem Diehauser Belial i Rizevim Lucyferem. Podczas tej próby psychicznie intonowała także wraz z Isseiem i Ddraigiem, aby aktywować formę Smoka Diabolosa.

Błogosławieństwo: Ophis może "błogosławić" ludzi, dając im pewne korzyści. Te błogosławieństwa nie wydają się mieć negatywnego wpływu na diabły. Wraz z Asią, błogosławieństwo zwiększyło jej kompatybilność z Smokami, podczas gdy z Iriną zwiększyło jej szczęście. Ona może również udzielać błogosławieństw, które pozwalają ludziom wykorzystać swoją potencjalną moc, jak pokazano, kiedy pobłogosławiła zarówno Isseia, jak i Valiego, pozwalając im uwolnić własną moc nieskończoności w Smoczym Bogu Diabolosa (w przypadku Isseia) i moc Lucyfera w parze z Smoczy Dibolos Lucyfera Albiona (u Vali'ego).

Lot: Jako smok, Ophis może latać, ale w przeciwieństwie do innych smoków, które używają skrzydeł, aby to zrobić, Ophis może po prostu unosić się w powietrzu bez wysiłku.