FANDOM

Życzę sobie cycków! – odcinek OVA pierwszego sezonu anime High School DxD.

Fabuła Edytuj

Issei i Asia proszą Rias o zgodę na obserwowanie pracy innych, aby mogli nauczyć się lepiej wykonywać swoje zadania. Oboje są zaskoczeni tym, jak proste są zadania, począwszy od grania w gry i gotowania, aż po masowanie stóp (choć Akeno robi to w sadystyczny sposób). Jednak później, kiedy gang towarzyszy Rias w jej pracy, by sprawdzić, czy trumna egipska jest przeklęta, Issei zostaje opętany duchem egipskiego Magika o imieniu Unas, który akurat jest tak zdemoralizowany jak Issei. Unas twierdzi, że go uwolni, jeśli usunie trzy powiązane z nim klątwy. Jednak metody ich usuwania są z natury zboczone, z których pierwszym jest Rias tańcząca w niezwykle skąpym stroju taniec brzucha; drugi, pocałunek z Asi (choć przypadkowo w policzek); a trzeci, pocierając twarz o piersi Akeno. Ale gdy tylko wymagane zadania zostaną zakończone, a Unas zostanie uwolniony, oświadcza, że ​​oszukał ich, by uwolnić się, ujawniając, że klątwa została mu nałożona przez żeńskiego diabła z Klanu Agares, którego kiedyś próbował uczynić swoją narzeczoną. Początkowo Unas ma przewagę, gdy obwiązuje dziewczyny swoimi bandażami. Szale zwycięstwa się zmieniają, gdy Issei używa Niszczyciela Szat i uwalnia dziewczyny. Unas zostaje zabity przez Akeno i Rias.

Postacie Edytuj

Diabły Ludzie
  • Morisawa (7)
  • Mika
  • Profesor Nishiura
  • Unas
Odcinki anime High School DxD
Sezon 1 1234567891011121314
Sezon 2 12345678910111213
Sezon 3 12345678910111213
Sezon 4 0123456789101112