FANDOM

Żywot 0: Świętość za salą gimnastyczną – pierwszy odcinek czwartego sezonu anime. Swoją premierą miał 10 kwietnia 2018 roku.

Streszczenie Edytuj

Odcinek zaczyna się od tego, że Issei przedstawia się i opowiada o tym, jak został zabity przez Raynare i został wskrzeszony jako diabeł przez Rias. Odcinek rozpoczyna się oficjalnie od opowiadania, ale także zmienia wydarzenia z odcinków 3 sezonu 8-12, aby pasowały do ​​historii tomu 6.

Drużyna Gremory przybywa na miejsce, aby ocalić Asię przed Diodorą, a Issei aktywuje Łamacza Ładu i pokonuje go. Issei wyrywa Asię, a gdy już mieli wyjść, została otoczona jasnym, białym światłem i nagle znika. Shalba Belzebub pojawia się, zabija Diodorę i ujawnia się jako odpowiedzialny za śmierć Asi, rozgniewany Issei, traci kontrolę nad sobą i aktywuje Niszczycielską Furię, a następnie atakuje Shalbę. Wszystkie próby Shalby, by walczyć, okazują się daremne, ponieważ Issei przytłacza go swoją siłą. Zostaje wtedy pozornie zabity, gdy Issei bije go Niszczyciela Longinusa. Gdy grupa szukała, by znaleźć sposób na uspokojenie Isseia, Vali i jego drużyna przybyli z Asią, która jak się okazało żyje, ale była nieprzytomna, stwierdzając, że znaleźli ją przypadkowo, podczas eksploracji Przestrzeni Wymiarowej. Vali oświadcza, że ​​aby go uspokoić, wymagana jest piosenka.

Irina następnie przybywa na pole bitwy z maszyną, aby przywrócić Isseia z powrotem, który jest projektorem Isseia wykonującym piosenkę Oppai Smoka stworzonej przez Azazela i Sirzechsa. Kiedy okazuje się to skuteczne w uspokojeniu go, Vali używa swojego Boskiego Podziału, aby osłabić Isseia, umożliwiając Rias bezpieczne podejście do niego, aby odsłonić jej piersi, a następnie Issei naciska jej sutek powodując, że on z powrotem się zmienia. Issei budzi się oszołomiany, aby zobaczyć Vali obecnego i ulgę, że Asia jest bez szwanku. Vali następnie pokazuje Isseiowi Wielkiego Czerwonego, który przemierzał niebo w Przestrzeni Wymiarowej, a także przedstawia go przywódcy Brygady Chaosu - Ophis. Wkrótce Vali i jego drużyna rozstają się z Isseiem i jego przyjaciółmi, a kiedy już mieli odejść, Issei upada nieprzytomny z powodu obciążenia, jakie przeszła transformacja jego ciała.

Na rozległych polach kwiatowych poznajemy Cao Cao i Zygfryd, członków Frakcji Bohaterów. Zygfryd informuje Cao Cao o śmierci Shalby i odmowie Valiego, który odrzucił propozycję zostania przywódcą Brygady Chaosu. Doszedł do wniosku, że nadszedł czas na Frakcję Bohaterów. Wskazuje także Boski Dar Cao Cao, Pierwotny Longinus, który jest najsilniejszy na świecie.

Kilka dni później, Issei budzi się na czas, aby wziąć udział w wyścigu szkolnym na trzy nogi wraz z Asią. Obaj zakończyli wyścig, ale Issei wciąż cierpi z powodu zmęczenia. Rias mówi im, żeby poszli za siłownią, aby go wyleczyć, a jednocześnie szepcząc do Asi "zrób wszystko, co w twojej mocy". Za salą gimnastyczną, tuż po tym, jak Asia skończyła uzdrawiać Isseia, całuje go i wyznaje, że go kocha i zawsze pozostanie przy nim, podczas gdy Issei jest rozradowany i upada na ziemię.

Postacie Edytuj

Trzy Frakcje Brygada Chaosu Inni
Odcinki anime High School DxD
Sezon 1 1234567891011121314
Sezon 2 12345678910111213
Sezon 3 12345678910111213
Sezon 4 0123456789101112