FANDOM

Niebo – miejsce w świecie High School DxD. Istnieje wiele Niebios, każde należące do innej mitologii.

Chrześcijańskie NieboEdytuj

Dom Aniołów, dawniej również Upadłych Aniołów, oraz Biblijnego Boga, zanim umarł.

WyglądEdytuj

Chrześcijańskie Niebo jest miejscem położonym w chmurach, z wysoko położonym sklepieniem, które przypomina biały sufit. Strzeżone jest przez olbrzymią bramę, za którą znajdują się ścieżki z białego kamienia, oraz budynki zbudowane z tego samego, unoszące się w powietrzu.

Niebo podzielone jest na siedem regionów, które także nazywa się Niebiosami. W ostatnim, Siódmym Niebie znajduje się System Boskich Darów, oraz miejsce, w którym rezydował Biblijny Bóg przed śmiercią.

Znane miejscaEdytuj

Pierwsze NieboEdytuj

Pierwsze z Niebios, w którym mieszkają Dzielni Święci oraz Anioły niskiej klasy. Jest pierwszą linią obronną Niebios.

Drugie NieboEdytuj

Miejsce, w którym panuje ciemność, gdzie Aniołowie dokonują obserwacji gwiazd, a także więzienie dla Aniołów, które popełniły złe czyny.

Trzecie NieboEdytuj

Miejsce dla zmarłych dusz, będące ogólnie postrzeganym Niebem. Według Griseldy Quarty, nie da się zmierzyć jego rozmiarów.

Czwarte NieboEdytuj

Ogród Eden, w którym żyli Adam i Ewa.

Piąte NieboEdytuj

Zamieszkiwane dawniej przez członków Grigori. Obecnie istnieją tu instytuty badawcze laboratoria, w których powstał system Dzielnych Świętych.

Szóste NieboEdytuj

Znane także jak „Zebel". Obecne centrum Nieba, zamieszkiwane przez Serafinów takich jak Michał i Gabriel.

Siódme NieboEdytuj

Znajduje się tam System Boskich Darów. Biblijny Bóg rezydował tam przed śmiercią.

CiekawostkiEdytuj

  • Chrześcijańskie Niebo ma system, który chroni Aniołów przed upadkiem. Kiedy się aktywuje, Anioł bliski upadku zostaje otoczony przez barierę z anielskimi symbolami.
  • Istnieje wiele Niebios, w wielu mitologiach.