FANDOM

Le Fay Pendragon – człowiek, członkini Drużyny Valiego. Obecnie jest uczennicą pierwszej klasy liceum Akademii Kuou oraz członkinią Klubu Okultystycznego. Jest także zakontraktowanym magiem Isseia Hyoudou.

Wygląd Edytuj

Le Fay to urocza, dziewczyna o szczupłym ciele, długich do ramion blond włosach i niebieskich oczach. Jej wymiary ciała to [B77-W56-H78 cm]; wysokość to [150 → 154 cm], a waga ciała to [45 kg].

Jej strój składa się z podobnej do czarodziejki sukienki z ogromnym niebieskim kapeluszem z czarną kokardką i żółtymi gwiazdkami oraz dopasowanej peleryny z różowymi kwiatami i białym wnętrzem. W tomie 11 zmieniła sukienkę na japoński mundurek szkolny składający się z szarej marynarki z niebieskimi szkarłatnymi akcentami na białej koszuli z czarnym krawatem, czarnej spódnicy i czarnych butów, zachowując jednocześnie swój charakterystyczny kapelusz i pelerynę.

Osobowość Edytuj

Le Fay jest szczęśliwą, entuzjastyczną i towarzyską młodą kobietą. Często ma wyrazistą twarz. Pokazano jej również, że jest bardzo uprzejma, zwracając się do wszystkich, wrogów lub przyjaciół, z honorową końcówką "sama". Jest nieśmiała w sytuacji lubieżnej i działa zdziwiona, gdy widzi taką sytuację, powodując, że jąka się. Ma również niewielki strach przed owadami.

Historia Edytuj

Magik z Domu Pendragona, Le Fay był wcześniej członkiem Stowarzyszenia Magików "Złoty Świt"", gdzie nabyła wszystkie swoje zaklęcia, w tym zakazaną magię. Kiedy Artur opuścił Dom Pendragona, by dołączyć do Brygady Chaosu, Le Fay podążył za swoim bratem

Moc i Umiejętności Edytuj

Ekspert Magi: Jako potomek legendarnej wiedźmy, Morgan Le Fay, Le Fay jest bardzo utalentowanym magiem, biegle władającym magią, od czarnej magii, białej magii, magii nordyckiej, magii wróżek i kręgów teleportacji. Wspomniała również o swojej znajomości wielu zakazanych zaklęć. Nawet Kuroka, potężny Goniec, uznała jej zdolności jako magicznego eksperta. Według Ravela, magiczny talent Le Fay znacznie przewyższył innych Magów, których wybrała, by zostać Zakontraktowanym Magiem Isseia.

Kontrakt: zawarła również pakt z Fenrir i Gogmagog, których może wezwać w razie potrzeby

Ekwipunek Edytuj

Nienazwany personel: Le Fay dzierży nienazwany personel, którego używa do walki i magicznych zaklęć.

Miotła: Le Fay ma miotłę, która pozwala jej latać.

Ciekawostki Edytuj

  • Le Fay jest wielkim fanem Oppai Smoka.
  • Le Fay jest jedyną osobą z Drużyny Vali`ego, który ma jakikolwiek talent do gotowania; jeśli nie ma jej w pobliżu, Vali i inni uciekają się do jedzenia makaronu z błyskawicznym kubkiem.
  • Urodziny Le Fay przypadają na 3 marca.