FANDOM

Informacje

Koneko Toujou – jedna z głównych bohaterek High School DxD. Jest uczennicą drugiego roku w Akademii Kuou oraz członkinią rodziny Rias Gremory, gdzie pełni rolę Wieży.

Wygląd Edytuj

Mundur Koneko

Koneko to drobna dziewczyna o białych włosach i piwnych oczach. Jej wymiary ciała to [B67-W57-H73 cm]. Jej waga wynosi [31 kg] . Przód jej włosów ma dwie długie grzywki przechodzące obok jej ramion i kilka luźnych grzywek wiszących na jej czole, podczas gdy grzbiet ma krótki krój. Ona również nosi czarną spinkę w kształcie kota po obu stronach jej włosów, z których jedna zawierała dane na temat sztucznego tworzenia nowych Super Diabłów. Zazwyczaj nosi mundur szkolny dziewcząt Kuoh Academy, bez peleryny na ramieniu. Wysokość Koneko wynosi 138 cm, co czyni ją jedną z najmniejszych postaci kobiecych z serii.

W swojej formie Nekomata wyrasta z niej para białych uszu i para pasujących białych ogonów, a jej źrenice stają się bardziej podobne do kocich.

Osobowość Edytuj

Na początku serii Koneko miała spokojną i chłodną osobowość, rzadko pokazywała uczucia i emocje, nawet gdy mówiła. Była też jedyną osobą w grupie, która nie dogadywała się z Isseiem, często obrażając i ganiąc go za swoją perwersyjną naturę, choć zdradza, że ​​szanuje go, za to że nigdy się nie poddaje i uważa go za pracowitego. Najbardziej niepokoi swoich towarzyszy, gdy ma kłopoty, często użyczają jej siły w walkach. Koneko najwyraźniej ma problem z tym, że ludzie nazywają ją karzełkiem (chociaż kontekst tej frazy można nazwać płaską, tak jak w przypadku rozmiaru biustu), jak pokazano w jej drugiej walce z Freed Sellzen.

Pod koniec tomu 5 Koneko doświadcza zmiany osobowości po tym, jak Issei pomaga jej przezwyciężyć strach przed używaniem Senjutsu, a teraz zaczyna zachowywać się jak kot, często kończy zdania "Nya" i pokazuje miłość do Isseia. Jej miłość do Isseia rośnie tak bardzo, że na początku tomu 11 zaczyna się gody (choć później została zatrzymana przez jej siostrę Kurokę). Jednak nadal obraża go, gdy jego wypaczona natura staje się lepsza od niego (przynajmniej wtedy, gdy nie jest skierowana w jej kierunku).

Historia Edytuj

Urodzona jako Shirone, Koneko jest młodą Nekomatką, która należy do rzadkiego gatunku w swoim rodzaju, zwanego Nekoshou. Urodziła się między ludzkim ojcem a matką Nekomantką, jej ojciec był naukowcem, który nie uznał Koneko lub był świadomy, że była jego dzieckiem i używał jej jedynie do eksperymentów. Jej rodzice w końcu zginęli w wypadku eksperymentalnym. Jednak jej starsza siostra Kuroka pominęła prawdę i wszelkie inne szczegóły dotyczące Koneko, by ją chronić.

Po stracie rodziców, ona i jej siostra zostali później zabrani przez bezimiennego Diabła z rodziny Bran Dom Naberiusa, który reinkarnował jej siostrę jako jeden z członków jego parostwa. Jednak moc Kuroki jako Nekomata podobno wkrótce wyrosła spod kontroli, co w końcu sprawiło, że zabiła swojego mistrza i stała się zbłąkana diabłem, uciekając przed prześladowcami. W rzeczywistości zamierzał eksperymentować z Koneko w swoich badaniach nad stworzeniem super diabła, co spowodowało, że Kuroka zabiła go, aby chronić młodszą siostrę.

Po incydencie i nieudanej obławie, które nastąpiła później, Koneko została skazana na śmierć przez Diabłów w nadziei, że nie dopuści do incydentu takiego jak Kuroka. Jednak Sirzechs Lucyfer, jeden z Czterech Wielkich Szatanów, ochronił ją i pozostawił pod opieką siostry Rias. Z powodu traumy, której doświadczyła z powodu zdrady swojej siostry i zamordowania jej mistrza, wpadła w głęboką depresję, ostatecznie okradając ją z niemal wszystkich swoich emocji, dopóki Rias nie pomogła jej wyjść z tego. W tym czasie Rias podała Koneko swoje imię i uczyniła z Koneko swoją sługę.

Moce i Umiejętności Edytuj

Demoniczna Moc: Koneko ma wszystkie moce i umiejętności wspólne dla diabłów, w tym moc rzucania czarów.

Mistrz Walki w Ręcz: Koneko jest mistrzem walki wręcz, którego używa wraz z cechą Wieży, pozwalając jej pokonać wielu wrogów. W rzeczywistości była w stanie pokonać Xuelan, inną wieżę bez żadnych oznak wyczerpania. W tomie 17 umiejętności Koneko poprawiają się, pozwalając jej walczyć z masowo produkowanymi Smokami Zła. W tomie 24, Koneko mogło równomiernie walczyć z Kuroką, której moc rywalizuje z diabłem klasy Ultimate. Koneko może również łączyć się z Touki i Senjutsu, aby jeszcze bardziej zwiększyć moc swoich fizycznych ataków.

Zwiększona siła i obrona: Koneko może pochwalić się dużą siłą fizyczną i obroną, standardem Wieży. Potrafi wykorzystać tę siłę do łatwego podnoszenia ciężkich przedmiotów i używania ich jako pocisków lub przebijania twardych materiałów, takich jak metal. Dzięki jej obronie, ataki wroga były znane z odbicia od niej, w tym broni świetlnej, która poważnie zraniłaby lub zabiła zwykłego Diabła.

Ogromna szybkość: Koneko ma imponującą prędkość. W połączeniu z Touki jej prędkość wzrosła do punktu, w którym przekroczyła wykrycie obecności przez Kurokę.

Wzmocnione zmysły: Jako Nekomata, Koneko naturalnie ma podwyższone zmysły, takie jak czas, kiedy mogła wyczuć upadłe anioły w Kościele.

Transformacja: Koneko potrafi zmienić kształt, aby ukryć jej kocie uszy i ogon, aby wyglądały bardziej jak ludzkie, kiedy tylko zechce. Odrzucenie ich daje Koneko naturalne zdolności Nekomaty.

Koneko Nekomata

Tryb Nekomata Koneko na poziomie 2

Tryb Nekomata Poziom 2: Koneko zyskała drugi ogon po dalszym zwiększeniu swoich umiejętności z Senjutsu przez przykrywanie jej ciała w Touki, to daje jej wybuchową moc i zwiększone fizyczne zdolności przez pewien czas.

Shirone mode

Koneko, w trybie Shirone, używając Kashy

Tryb Shirone: W tym trybie Koneko może tymczasowo zestarzeć się, zbierając ki z natury i synchronizując ją z Touki. W tej formie Koneko może dowolnie używać mocy Nekomaty.

Senjutsu i Youjutsu:  Koneko jest w stanie używać Senjutsu i Youjutsu, ale nadal uczy się pod swoją siostrą, Kuroka oraz Magari. Nagrywając Senjutsu, zyskuje kontrolę nad przepływem energii życiowej i znacznie poprawia jej fizyczne ataki.

Touki : Koneko obejmuje się aurą ki, drastycznie zwiększając jej siłę, obronę i szybkość. Do 24 tomu przewyższyła swoją siostrę pod względem siły.

Kasha: Koneko może przywołać wiele dużych kół, które są pokryte białymi płomieniami, które mają moc oczyszczenia.

Lot: Będąc diabłem, Koneko może latać skrzydłami.

Ciekawostki Edytuj

  • Urodziny Koneko to 23 listopada.
  • Nazwa Koneko tłumaczy się jako "Kociak" i "mały kot" w odniesieniu do jej bycia Nekomatą.
  • Prawdziwe imię Koneko, Shirone, oznacza "Biały dźwięk", w odniesieniu do jej włosów i koloru ogona.
  • Nazwisko Koneko, Toujou, oznacza "Zamek", w odniesieniu do jej bycia Wieżą (w szachach, wieża jest wieżyczką zamku).
  • Koneko odgrywa postać maskotki  w cesarskim smoczym cesarzu Oppai Dragon.
  • Koneko wydaje się być fanem rapowej muzyki.
  • Koneko jest jednym z dwóch sług Rias, któremu nadano nazwisko drugim jest Yuuto.
  • Koneko lubi oglądać opinie o jedzeniu i filmy z gier w DeviTube, a także transmisje na żywo.