FANDOM

Katerea Lewiatandiabeł występujący w High School DxD.
Informacje

Katerea Lewiatan – jeden z trzech liderów Frakcji Starych Maou. Była potomkinią Pierwotnego Lewiatana.

WyglądEdytuj

Katerea jest wysoką kobietą w okularach, o zmysłowej figurze. Jej skóra ma ciemnopiaskowy odcień, długie, brązowe włosy związane w kok oraz fioletowe oczy (w anime niebiesko-szare).

Nosi suknię z dużym dekoltem.

OsobowośćEdytuj

Katerea nienawidziła obecnych Maou. Uważała się za prawdziwego władcę Zaświatów, tytułując się „Prawdziwym" Maou.

HistoriaEdytuj

Podobnie jak inni potomkowie Pierwotnych Maou (nie licząc Valiego) uważała, że obecny system rządów w Zaświatach jest błędem, i starała się go zmienić, poprzez próby zabicia obecnych Maou i przejęcia kontroli nad Zaświatami.

W utworzeEdytuj

Narodziny Biuściastego Cesarskiego SmokaEdytuj

Katerea pojawia się w tomie czwartym, podczas spotkania Trzech Frakcji, mając zamiar zabić Sirzechsa Lucyfera i Serafall Lewiatan, ale walczy w końcu ze śmiejącym się z niej Azazelem. W bitwie występowała równowaga sił, jednak Trzy Frakcje zostały nagle zdradzone przez Valiego Lucyfera. Azazel używa stworzonego przez siebie Boskiego Daru. Zdesperowana potomkini Lewiatana ma zamiar użyć opcji autodestrukcji, na co Naczelnik upadłych aniołów odcina sobie prawą rękę, po czym przebija Katereę włócznią światła.

Moce i umiejętnościEdytuj

Olbrzymie Demoniczne Moce: Jako potomkini pierwotnego Lewiatana, Katerea posiada imponującą ilość demonicznej energii. Po wzmocnieniu Wężem Ophis, jej moce dorównują jej przodkowi.

Autodestrukcja: Po przegranej walce z Azazelem, Katerea aktywuję tę umiejętność, aby wraz ze swoją śmiercią pochłonąć żywot Naczelnika upadłych aniołów. Niestety, udaje jej się odebrać Azazelowi jego prawą rękę, po czym zostaje przebita włócznią światła.

CiekawostkiEdytuj

  • Katerea jest jedynym z potomków pierwotnych Maou, który jest kobietą.