FANDOM

Informacje

KalawarnerUpadła Anielica, która wraz z Dohnaseekiem i Mittelt zawiązała sojusz z Raynare, aby odebrać Boski Dar dla Asi Argento.

Wygląd Edytuj

Kalawarner była wysoką i hojnie obdarzoną przez naturę kobietą o brązowych oczach i długich granatowych włosach, które zasłaniały jej prawe oko.

Jej strój składał się z bordowej, podobnej do trenczu bluzki z szerokim kołnierzem, dopasowanej mini spódniczki i czarnych butów na obcasach. Górna strona trencza była otwarta na jej klatce piersiowej, ukazując jej dekolt. Nosiła także złoty naszyjnik na szyi. Wydaje się, że nosi pod spodem białą koszulę, ale widać ją tylko od dołu.

Osobowość Edytuj

Kalawarner okazała się kobietą arogancką i nieobliczalną, z tendencją do patrzenia z góry na swoich przeciwników. Jest dość sadystyczna i nie okazuje litości swoim przeciwnikom. Wydaje się też być lojalna wobec swojego lidera, Azazela. Jest również okrutnym i manipulującym cynikiem.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o Kalawarner, poza faktem, że była kiedyś anielicą, którą wypędzono z Nieba za uczynienie jakiegoś niegodziwego czynu. Jakiś czas później stanęła po stronie Raynare w jej planie ukradnięcia Boskiego Daru Asi.

Fabuła Edytuj

Przebudzenie Czerwonego Cesarskiego Smoka Edytuj

W anime, Kalawarner zaatakowała Isseia po jego pierwszego zlecenia jako Diabła (kiedy odwiedzał jednego ze stałych klientów Koneko, Morisawę). Mimo że miała przewagę, musiała się wycofać, kiedy Issei po raz pierwszy aktywował swój Boski Dar (w stanie Podwójny Krytyczny).

Później wraz z Dohnaseekiem i Mittelt walczyła z Rias i Akeno, kiedy Klub Okultystyczny próbował uratować Asię przed Raynare. Została zabita przez Moc Zniszczenia Rias po wyśmiewaniu Isseia za to, jak został potraktowany przez Raynare (wtedy jako Yuuma) podczas ich pierwszej randki, co sprowokowało Rias.