FANDOM

Informacje

Irina Shidou – jedna z głównych bohaterek High School DxD i jest przyjaciółką z dzieciństwa Isseia Hyoudou. Jest uczennicą trzeciego roku w Akademii Kuoh w klasie 3-B i jest oddanym chrześcijaninem, który nawet po poznaniu śmierci Boga nadal przestrzega swoich nauk. Później zostaje ponownie wskrzeszona jako anioł przez Archanioła Michała przez jednego z Dzielnych Świętych, a jej pozycja wśród jego rówieśników to "As".

Wygląd Edytuj

Irina to piękna młoda kobieta o kasztanowych włosach i fioletowych oczach. Jej włosy są zwykle związane w dwa kucyki, z których każda jest niebieska, ale czasami upuszcza włosy. Jej wymiary ciała to [B87-W59-H89 cm] wysokość to 164 cm, a waga ciała to [56 kg].

Nosi standardowy strój bojowy Kościoła, taki sam jak Xenovia z niewielkimi różnicami. Po przeniesieniu się do Akademii Kuoh i przeprowadzeniu się do Rezydencji Hyoudou, zaczyna nosić mundur szkolny dla dziewcząt Kuoh Academy, z czarnymi spodenkami pod spódnicą i dodatkiem białych adidasów z niebieskimi akcentami.

Po jej zmianie w Anioła przez Michael, nosi czerwone "A" drukowane na prawej ręce, symbolizujące jej pozycję asa Michaela. Irina zyskała również białe skrzydła Anioła, od tomu 17, ma w sumie 4 skrzydła.

Osobowość Edytuj

Irina jest wesołą, beztroską, optymistyczną i entuzjastyczną osobą. Pokazano również, że jest otwarta na innych, ponieważ widziana jest z Arturem omawiającym Excalibur Ruler, chociaż stwierdził, że lokalizacja jest tajna.

Jest pobożnym chrześcijaninem, okazuje wielki szacunek dla Bożych nauk. Podczas pierwszego występu była bardzo surowa wobec tych, których uważała za opozycję wobec jej religii. Zostało to zademonstrowane przez to, jak ona i Xenovia traktowały Asie, kiedy pierwszy raz ją spotkały, a także jej reakcję na to, że Xenovia stała się diabłem. Śmierć Boga w Biblii była wielkim szokiem dla Iriny, ale nadal wierzy w jego nauki i przekazuje jej wiarę Michałowi, który jest aktualnym "Bogiem". Irina później zaprzyjaźniła się z Asią i resztą członków Okultystycznego 

Zaczęła doświadczać "nieczystych myśli" wokół Isseia; jej skrzydła Anioła zaczynają migotać od białego do czarnego, co oznacza, że ​​ma zamiar "upaść" ze swojego statusu anioła do upadłego anioła, jeśli ulegnie jej pragnieniom. Wykazano, że jest bardzo wrażliwa i zirytowana tym, że nazywa się ją "samozwańcem". Po pocałowaniu Isseia, staje się odważniejsza w swoim związku z nim, kiedy staje się nieco mniej zaniepokojona "upadkiem", aby pokazać swoją miłość do niego.

Historia Edytuj

Jej rodzina jest spokrewniona z kościołem, co sugeruje, że jest kościołem protestanckim i posiada obecnie niezidentyfikowany Święty Miecz. Jest przyjaciółką z dzieciństwa Isseia, który miał wrażenie, że Irina jest chłopcem, ponieważ wydaje się dość chłopięca i była bliskim przyjacielem, który grał razem z Isseiem. W pewnym momencie pocałowała go, gdy spał w jej domu. Później opuściła Japonię i pojechała do Anglii z rodziną ze względu na pracę ojca, gdzie uczyła się egzorcyzmów.

Ciekawostki Edytuj

  • Urodziny Iriny to 29 września.
  • Wśród wszystkich dziewcząt, Irina znała Isseia najdłużej i była pierwszą dziewczyną, która go pocałowała.
  • Nazwisko Iriny, podobnie jak Xenovia, zdecydowało się na kaprys, kiedy Ishibumi spędził piękną niedzielę na brzegu rzeki.
  • Irina pojawia się czasami jako gość w filmach ekspozycyjnych Asi i Xenovii, które przesyłają do DeviTube, o codziennym życiu szkoły w Japonii, tworząc popularną grupę streamingu triowego.
  • Irina wystąpiła w "Weekly Brave Angel", wewnętrznym magazynie w kościele, w którym pracuje, co czyni ją bardzo popularną wśród mężczyzn.
  • Jest ogólnie dość popularna wśród ludzi, którzy wiedzą, że istnieją anioły.
  • W lekkiej powieści i anime, Irina jest sztucznym świętym mieczem, podczas gdy w mandze, Xenovia powiedziała, że ​​Irina jest naturalnie urodzonym świętym mieczem jak ona.
  • Irina chce, aby jej ślub odbył się w Niebie.