FANDOM

Hades – główny antagonista w tomie jedenastym i dwunastym. Jest on Bogiem Królestwa Zmarłych, który potajemnie wspierał Brygadę Chaosu. Chciał doprowadzić do zagłady diabłów i Upadłych Aniołów. Ma pod swoimi rozkazami Ponurych Żniwiarzy.

Wygląd Edytuj

Hades ma wygląd szkieletu ubranego w strój noszony przez arcykapłanów. On wydziela przerażającą aurę. Pomimo braku oczu, oczodoły mogą świecić, dając wrażenie oczu.

Osobowość Edytuj

Hades gardzi istotami innych mitologii, zwłaszcza diabłami i upadłymi aniołami, wierząc, że są niepotrzebnymi istotami, nazywając je nietoperzami (odnoszącymi się do skrzydeł diabła) i wronami (odnoszącymi się do skrzydeł upadłego anioła). Ważne jest, aby pamiętać, że pomimo swojej nienawiści do innych mitologii, nie jest on Bogiem zła. Jego celem jest uwolnienie świata z tych istot, jak nazywa je irytacją. Hades jest także zdegustowany tym, że Zeus współpracuje z trzema frakcjami. Wydaje się, że odnosi się do reinkarnowanych istot jako "podróbek", gdy nazywa Dulio "fałszywym aniołem".

Historia Edytuj

Jeden z bogów Trójcy Olimpu, Hades, jest jednym z bogów, którzy działali od czasów starożytnych, rządząc Królestwem Umarłych.

Moc i Umiejętności Edytuj

Ogromna siła: Biorąc pod uwagę jego status jako jednej z 10 najsilniejszych istot na świecie, Hades jest niezwykle potężny i lepszy od nawet Zeusa, przywódcy greckich bogów i Posejdona, Boga Morza. Azazel powiedział nawet swoim uczniom, aby unikali bezpośredniej konfrontacji z Hadesem.

Ciekawostki Edytuj

Hades jest czwartym Bogiem, który pojawił się w więcej niż jednym wątku fabularnym, pierwszy to Odyn, drugi Indra, a trzeci to Shiva.

Projekt Hadesa oparty jest na Ainz Ooal Gown, głównym bohaterze popularnej serii powieści Overlord.