FANDOM

Informacje

Diehauser Belial – obecna głowa Klanu Belial oraz mistrz Królewskich Gier, zajmujący pierwsze miejsce w rankingu.

Wygląd Edytuj

Diehauser Belial jest opisany jako człowiek o wdzięcznej twarzy, z szarymi włosami i oczami.

Osobowość Edytuj

Diehauser jest ukazany jako osoba grzeczna i szanująca swoich przeciwników, nie zwracając uwagi na to czy są diabłami czystej krwi, w przeciwieństwie do większości, którą obchodzi tylko czystość krwi i Demoniczne Moce.

Historia Edytuj

Przed akcją serii Edytuj

Niewiele wiadomo na temat historii Diehausera, poza faktem zdominowania przez niego Królewskiej Gry oraz nazywania go powszechnie „Cesarzem".

W utworze Edytuj

Bohaterski Oppai Smok Edytuj

W tomie dziesiątym pełni rolę entora Sairaorga oraz jednym z widzów podczas Królewskiej Gry między parostwami Rias Gremory i Sairaorga Baela. Podczas konferencji prasowej po zakończeniu rozgrywek, komplementuje Isseia i następcę Klanu Bael.

W tomie dwunastym on i jego parostwo walczą przeciwko Dziaberlakowi stworzonemu przez Stwórcę Zniszczenia Leonarda. Nie zdołali jednak pokonać potwora. Później walczy z jednym z Bandrochłapów, którego, wraz ze wsparciem innych grup, pokonuje.

Legenda Oppai Smoka i wesołej kompanii Edytuj

W tomie siedemnastym odwiedza szkołę prowadzoną przez Sonę Sitri. Pod koniec tego tomu okazuje się zdrajcą Zaśwaitów, pomagając Rzevimowi Livanowi Lucyferowi. Dołączył do Brygady Chaosu, aby pomścić swego krewnego.

Moce i umiejętności Edytuj

Olbrzymie Demoniczne Moce: Jako mistrz Królewskich Gier, Diehauser Belial jest bardzo potężnym diabłem. W rzeczywistości, jego moc jest na poziomie rywalizującym z Maou. Innym świadectwem mocy tej osoby to jego ranga – diabeł klasy ostatecznej.

Ciekawostki Edytuj

  • W demonologii Belial jest jednym z Czterech Piekielnych Książąt, który rządzi ponad pięćdziesięcioma legionami demonów.