FANDOM

Informacje

Creuserey Asmodeusz – jeden z trzech liderów Frakcji Starych Maou. Był potomkiem Pierwotnego Asmodeusza.

Wygląd Edytuj

Creuserey był przystojnym mężczyzną w szlacheckim stroju. Jego ubrania miały kolor czarny z ciemnoczerwonymi motywami. Posiadał także pelerynę.

Jego włosy były czarne, spięte w kucyk. Skóra miała kolor blady, a uszy były szpiczaste.

Osobowość Edytuj

Creuserey disses Sirzechs

Creuserey ukazuje swą nienawiść wobec Sirzechsa

Creuserey nienawidził obecnych Maou. Uważał się za prawdziwego władcę Zaświatów, tytułując się „Prawdziwym" Maou.

Historia Edytuj

Podobnie jak inni potomkowie Pierwotnych Maou (nie licząc Valiego) uważał, że obecny system rządów w Zaświatach jest błędem, i starał się go zmienić, poprzez próby zabicia obecnych Maou i przejęcia kontroli nad Zaświatami.

W utworze Edytuj

Narodziny Biuściastego Cesarskiego Smoka Edytuj

Creuserey pojawia się w tomie szóstym, gdy Frakcja Starych Maou przerywa Królewską Grę miedzy Rias, a Diodorą. Wyzywa na pojedynek Azazela, aby pomścić Katereę Lewiatan. Walkę przerywa jednak Sirzechs Lucyfer, który ma zamiar rozprawić się z potomkiem Asmodeusza. Obecny Maou Lucyfer usuwa z żołądka Creusereya węża Ophis, po czym obraca Mocą Zniszczenia jego ciało w nicość.

Moce i umiejętności Edytuj

Olbrzymie Demoniczne Moce: Jako potomek pierwotnego Asmodeusza, Creuserey posiada imponującą ilość demonicznej energii. Po wzmocnieniu Wężem Ophis, jego moce dorównują jego przodkowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Creuserey jest jedynym potomkiem dawnego Maou ze spiczastymi uszami.