FANDOM

Informacje

Coriana AndrealfusGoniec Sairaorga Baela z wygasłego Klanu Andrealfus, noszącego rangę Markiza.

Wygląd Edytuj

Coriana jest młodą kobietą z długimi, falowanymi blond włosami, noszącą strój biznesowy.

Historia Edytuj

Przed akcją utworu Edytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Coriany, oprócz tego, że jakiś czas przed akcją serii dołączyła do Parostwa Sairaorga Baela. Jednakże prawdopodobnie nie była zbytnio szanowana przez inne Diabły z powodu nieczystości krwi, mimo należenia do wygasłego rodu 72 Filarów.

W utworze Edytuj

Bohaterski Oppai Smok Edytuj

W tomie dziesiątym, Coriana walczy z Isseiem podczas Króleskiej Gry pomiędzy ich mistrzami. W ramach kontry na Niszczyciela Szat i Poligloctwo, zaczyna się rozbierać. Coriana popełnia jednak błąd i zdejmuje najpierw dolną część bielizny, a nie stanik, według upodobań głównego bohatera, przez co ten pokonuje ją Smoczym Strzałem.

Legenda Oppai Smoka i wesołej kompanii Edytuj

W tomie 21, Coriana pomogła Sairaorgowi i reszcie jego parostwa udać się na przybrzeżne wody Japonii, by dołączyli do armii D×D, która walczyła z Qlippoth.

Moce i umiejętności Edytuj

Talent Magiczny: Będąc Gońcem, Coriana posiada wzmocnione magiczne zdolności, a także jest doświadczona w używaniu Demonicznych Mocy.

Demoniczne Moce: Podczas walki z Isseiem, używała lodowych włóczni za pomocą Demonicznych Mocy.

Ciekawostki Edytuj

  • W demonologii, Andrealfus jest Markizem Piekła, który rządzi trzydziestoma legionami duchów. Potrafi zamieniać ludzi w ptaki, uczy sztuki dyskutowania, geometrii, pomiarów i astronomii.