FANDOM

Informacje

Cao Cao – przywódca Frakcji Bohaterów, która jest częścią Brygady Chaosu. Posiada Pierwotnego Longinusa, który jest najpotężniejszym Longinusem.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Cao Cao jest przystojnym młodym mężczyzną o krótkich czarnych włosach i niebieskich oczach. Nosi kombinację japońskiego mundurka szkolnego (dokładniej: gakuran noszony przez japońskich uczniów jesienią) i starożytnego chińskiego stroju. Stracił też prawe oko podczas ucieczki przed incydentem z Kioto, ale później zyskał jedno oko Meduzy, przywracając mu wzrok. Po walce z Isseiem Hyoudou w tomie 12, stracił oko Meduzy, a od tomu 18 nosi przepaskę.

Osobowość Edytuj

Cao Cao jest charyzmatyczną i manipulującą osobą, ponieważ udało mu się przekonać wielu użytkowników Boskich Darów do przyłączenia się do Frakcji Bohaterów z własnej woli lub poprzez pranie mózgu. Uważa także, że jego obowiązkiem jako potomka bohatera jest zniszczenie istot, takich jak diabły, upadłe anioły i smoki, które według niego stanowią zagrożenie dla ludzi. Podobnie jak jego przodek, potrafi odszukiwać ludzi z dużympotencjałem i uważa je za cenne talenty. Jednak Cao Cao akceptuje tylko ludzi z Boskimi Darami we Frakcji Bohaterów i chce zobaczyć, jak daleko jego frakcja może walczyć z nadprzyrodzonymi egzystencjami, ponieważ chce sprawdzić granice tego, do czego ludzie są zdolni.

Historia Edytuj

Cao Cao urodził się w odległej wiosce na górze w Chinach, w tradycyjnej rodzinie rolników. Pewnego dnia po zagubieniu się w górach podczas zabawy z przyjaciółmi, natknął się na potwora, o którym słyszał w opowiadaniach. W obliczu śmierci, po raz pierwszy wezwał Prawdziwego Longinusa i zabił potwora. Pół roku później spotkał Sun Wukonga, który ujawnił mu swojego przodka Cao Cao. Po tym jak został sprzedany przez rodziców obcym mężczyznom, uciekł z domu, ale został ścigany przez mężczyzn dzierżących broń, handlarzy ludźmi i dzikie zwierzęta. Kilka lat w biegu opuścił Chiny do innego kraju i nauczył się używać Prawdziwego Longinusa i dowiedział się, że to Longinus i jeden ze Świętych Relikwi. Porzucił swoje nazwisko na imię bohatera "Cao Cao". Po powrocie do domu dowiedział się o śmierci rodziców z powodu ogromnego zadłużenia w pieniądzu, a następnie odszedł, by utworzyć Frakcję Bohaterów, w pewnym momencie zapoznając się z Indrą przez Słońce.

Moc i Umiejętności Edytuj

  • Ogromne umiejętności bojowe: pomimo faktu, że Cao Cao jest człowiekiem i słabszym fizycznie niż nadprzyrodzone istoty, wykazał się ogromnymi umiejętnościami w walce, co pozwoliło mu samodzielnie zlikwidować grupy Gremory i Valiego, jednocześnie chroniąc Georga i Samaela, co skutkuje tym, że Vali go nazwał "Najsilniejszy człowiek". Cao Cao był w stanie z łatwością utrzymać swoją własność zarówno przeciwko Vali, jak i Azazelowi w ich zbrojach Łamacza Ładu. Współpracując z zespołem Gremory, mogą przytłoczyć nawet Ladona, legendarnego Smoka Zła. Ladon stwierdził, że Cao Cao został kandydatem na najsilniejszego posiadacza Longinusa, a Vali uważa go za jednego z pięciu kandydatów na najsilniejszego człowieka.
  • Mistrz Włóczni: Cao Cao jest dobrze zorientowany w walce z włócznią i wykazuje niezwykłą biegłość w posługiwaniu się Prawdziwym Longinusem, który przyjmuje postać włóczni. Był w stanie walczyć na równi z Azazelem. W tomie 12, Cao Cao miał przewagę nad Isseiem ze swoją Szkarłatną Zbroją, chociaż korzystał ze swojego Łamacza Ładu. Jednym machnięciem włóczni Cao Cao zdołał pokonać dużą część masowo produkowanych Smoków Zła.
  • Ogromna wytrzymałość: Podczas gdy jego wytrzymałość jest gorsza od Isseia i Vali, Cao Cao wykazał wielką tolerancję na obrażenia i ból, odcinając rękę od Ascalona Isseia tylko po to, by ją spokojnie odzyskać i przywrócić ją za pomocą Łzy Feniksa, a także przetrwać uderzenie z Triaina Rook poprzez blokowanie przy pomocy Prawdziwego Longinusa, z uderzeniem jego upadku zrywającym ziemię. Później był w stanie przetrwać śmiertelny ból, gdy jego oko Meduzy zostało zniszczone przez klątwę Samaela. Gremory, Cao Cao był w stanie wytrzymać uderzenie Sairaorg, blokując swoją włócznią, choć sam Sairaorg był już wyczerpany.
  • Ogromna szybkość: Cao Cao pokazał niesamowitą szybkość w walce znacznie szybciej niż przeciętny człowiek. Był w stanie dopasować Boską Prędkosć Azazela do jego Zbroi Włóczni Upadku. Ogólnie rzecz biorąc, Cao Cao był wystarczająco szybki, aby łatwo odeprzeć połączone ataki Vali i Azazela, którzy są wyjątkowo szybkimi żołnierzami w swoich zbrojach Balance Breaker.
  • Magia: Vali twierdzi, że Cao Cao ma pewne umiejętności magiczne. Użył tego do latania podczas walki z Azazelem w tomie 9. Cao Cao może stworzyć magiczny krąg transportu hinduskiego.
  • Mistrz Technik: Cao Cao jest wojownikiem technicznym, który doskonali swoją technikę do perfekcji. Vali uznał Cao Cao za największego bojownika typu techniki.
  • Mistrz taktyki: Cao Cao jest bardzo wyrachowanym i uważnym strategiem, ponieważ bada swoich wrogów, zanim je pokona, aby mógł odczytać ich ruchy i ataki oraz skutecznie je kontratakować.
  • Spostrzegawczy wojownik: Cao Cao jest wyjątkowo spostrzegawczym wojownikiem, który jest w stanie natychmiastowo wydedukować działanie większości ataków. W tomie 11, Cao Cao całkowicie zrozumiał wszystkie formy i słabości nielegalnego ruchu Isseia Triaina.
  • Lot: Podczas wydarzeń z Tomu 25, Cao Cao wykazał zdolność do utrzymywania się w powietrzu.

Ciekawostki Edytuj

  • W Japonii i tekstach japońskich imię Cao Cao brzmi "Sousou". Jest to powszechne, ponieważ język japoński używa kanji wywodzących się z języka chińskiego.
  • Cao Cao tracąc prawe oko ze względu na strzały wystrzelone przez Isseia było odniesieniem do wojskowego generała Xiahou Dun, który stracił lewe oko, gdy został trafiony przez zabłąkaną strzałę w swojej walce z Lü Bu.
    • Obaj stracili oko naprzeciwko siebie.
  • Cao Cao pochodzi z Chin.
  • Urodziny Cao Cao są 24 grudnia.
  • Cao Cao jest zaliczany do najsilniejszych ludzi, razem z Arturem, Tobiem, Vasco i Mitsuyą.
  • Cao Cao lubi gorące mleko i kluski z trawy.
High School DxD
Akademia Kuou
Parostwo Rias Gremory Rias GremoryAkeno HimejimaIssei HyoudouYuuto KibaXenovia QuartaRossweisseKoneko ToujouGasper VladiAsia Argento
Parostwo Sony Sitri Sona SitriTsubaki ShinraGenshirou SajiTsubasa YuraTomoe MeguriMomo HanakaiReya KusakaRuruko NimuraBenniaLoup Garou
Klub Okultystyczny Asia ArgentoYuuto KibaIssei HyoudouAzazelKoneko ToujouGasper VladiIrina ShidouRavel Feneks
Samorząd Szkolny Xenovia QuartaGenshirou SajiReya KusakaRuruko NimuraTadami Kamo</font> • Ouryuu NakiriMarika Voldenburge
Inni uczniowie Uczniowie Akademii KuouLoup Garou
Diabły
Czterej Maou Sirzechs LucyferSerafall LewiatanAjuka BelzebubFalbium Asmodeusz
72 Filary Riser FeneksLord FeneksLord GremorySairaorg BaelMisla BaelSeekvaira AgaresMisteeta SabnockCoriana AndrealfusLiban CrocellLady FeneksDiodora AstarothVenelana GremoryZephyrdor Glasja-LabolasDiehauser BelialLadora BunéMillikas GremoryBeruka FurcasGandoma BalamRuval FeneksZekram Bael
Dodatkowe demony Grayfia LucyferiuszKuisha AbaddonMefisto Feles
Inne diabły EnkuViserRegulusTanninSouji OkitaSurtr DrugiMacGregor MathersBeowulfIsabelaIle i NelKarlamineMiraSirisXuelanYubelluna
Upadłe anioły
Grigori AzazelSemyazzaBarakielKokabielValper GalileiArmaros
Grupa Raynare RaynareDohnaseekKalawarnerMittelt
Anioły
Serafini MichałGabriel
Dzielni Święci Dulio GesualdoGriselda QuartaIrina Shidou
Egzorcyści Vasco Strada • Ewald Cristaldi • Touji ShidouMasaomi YaegakiTeodoro LegrenziTosca
Smoki
Pierwotny Smok Wielki Czerwony
Boski Smok OphisLilith
Dwa Niebiańskie Smoki DdraigAlbion
Piątka Wielkich Smoczych Króli Yu-LongTiamatVritraMidgardsormrFafnir
Smoki Zła GrendelCrom CruachAži DahākaLadonYamata no OrochiApophisNíðhǫggr
Inne smoki RasseiSamaelBova TanninTannin
Brygada Chaosu
Drużyna Valiego Vali LucyferBikouKurokaFenrirArtur PendragonLe Fay PendragonGogmagog
Frakcja Starych Maou Shalba BelzebubKaterea LewiatanCreuserey Asmodeusz
Frakcja Bohaterów Cao CaoZygfrydGeorgLeonardoJoannaHerakles
Qlippoth Rizevim Livan LucyferLilithEuclid Lucyferiusz
Inne postacie
Bogowie i Buddy OdynLokiPosejdonHadesIndraSun WukongShiva
Europejskie potwory i youkai YasakaKunou
Ludzie Rodzice IsseiaMil-tanKiyome AbeFreed SellzenShuri HimejimaWalburgaValper GalileiTobio IkuseTouji ShidouMasaomi YaegakiVasco StradaSuzaku Himejima
Wampiry Elmenhilde GalnsteinValerie TepesMarius TepesLord Vladi
Inni RyuuteimaruPlutonGöndul666 (Trihexa)