FANDOM

Informacje

Cao Cao – przywódca Frakcji Bohaterów, która jest częścią Brygady Chaosu. Posiada Pierwotnego Longinusa, który jest najpotężniejszym Longinusem.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Cao Cao jest przystojnym młodym mężczyzną o krótkich czarnych włosach i niebieskich oczach. Nosi kombinację japońskiego mundurka szkolnego (dokładniej: gakuran noszony przez japońskich uczniów jesienią) i starożytnego chińskiego stroju. Stracił też prawe oko podczas ucieczki przed incydentem z Kioto, ale później zyskał jedno oko Meduzy, przywracając mu wzrok. Po walce z Isseiem Hyoudou w tomie 12, stracił oko Meduzy, a od tomu 18 nosi przepaskę.

Osobowość Edytuj

Cao Cao jest charyzmatyczną i manipulującą osobą, ponieważ udało mu się przekonać wielu użytkowników Boskich Darów do przyłączenia się do Frakcji Bohaterów z własnej woli lub poprzez pranie mózgu. Uważa także, że jego obowiązkiem jako potomka bohatera jest zniszczenie istot, takich jak diabły, upadłe anioły i smoki, które według niego stanowią zagrożenie dla ludzi. Podobnie jak jego przodek, potrafi odszukiwać ludzi z dużympotencjałem i uważa je za cenne talenty. Jednak Cao Cao akceptuje tylko ludzi z Boskimi Darami we Frakcji Bohaterów i chce zobaczyć, jak daleko jego frakcja może walczyć z nadprzyrodzonymi egzystencjami, ponieważ chce sprawdzić granice tego, do czego ludzie są zdolni.